کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازدید معاون شرکت توانیر از ایستگاه‌های برق بویراحمد و دنا (+تصاویر)

10 آبان 1396 ساعت 13:19


«مجید فرمد» معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت توانیر با همراهی «محمود دشت بزرگ» مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد از آخرین روند پست‌ها و ایستگاه‌های فوق توزیع در شهرستان‌های بویراحمد و دنا بازدید کرد.
 
سفر این مسوولان به استان کهگیلویه و بویراحمد دو روزه بوده و آخرین روند شبکه‌های فوق توزیع برق در استان کهگیلویه و بویراحمد را مورد بررسی قرار دادند.
 
مسوولان شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد آقایان «نادر جانی‌پور، قائم مقام، «ابوذر بزرگواری، معاون فنی و مهندسی،  «ایرج انصاری» حوزه معاونت بهره برداری، «حیات الله حیاتی» مدیر حراست، «جابر افشون» مشاور مدیرعامل، «سیدیوسف آّسالان» مدیر برق دنا و جمعی از پرسنل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این سفر دو روزه مسوولان شرکت توانیر و برق منطقه ای استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را همراهی کردند.
بازدید از پست دنا در مارگون، پست شهر سی سخت، تلخسرو، سپیدار و اتفاقات یاسوج از مهم‌ترین نقاطی بود که دکتر فرمد معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت توانیر و مهندس دشت بزرگ مدیرعامل برق منطقه ای استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد از آن بازدید کردند.


کد مطلب: 288427

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/288427/بازدید-معاون-شرکت-توانیر-ایستگاه-های-برق-بویراحمد-دنا-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1