کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز در گچساران+تصاویر

10 آبان 1396 ساعت 7:57


 
یادواره شهدای دانش آموز با حضور رئیس آموزش و پرورش گچساران، مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،  بسیج دانش آموزی و دانش‌آموزان دبیرستان شاهد شهید جهان آرا ظهر امروز در این مکان  برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز: سید ظهیرالدین در جمع دانش آموزان دبیرستان شاهد " شهید جهان آرا " ،  زنده نگه داشتن یاد و خاطره ی شهدای دانش آموز را از وظایف جامعه  دانش‌آموزی دانست.
وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای دانش آموزی اظهار کرد: این یادواره با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، انتقال ارزش‌ها، تقویت باورها و اعتقادات دینی دانش‌آموزان و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران برگزار شده است.
پورالحسینی با گرامیداشت ۱۳ آبان روز دانش‌آموز، به پیشگامی فرهنگیان و دانش‌آموزان در دوران هشت سال دفاع مقدس و عرصه‌های سرنوشت‌ساز انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: شهادت به‌ معنای وارد شدن در حریم خلوت الهی است و شهدا با نثار جان خویش امنیت و آرامش نظام مقدس را تثبیت کردند.
وی در ادامه با بیان اینکه شهرستان گچساران دارای ۱۰۵ شهید دانش آموز است، بیان کرد: هدف از برگزاری این یادواره در این مقطع زمانی گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و دانش آموز است.
رئیس آموزش و پرورش گچساران  در ادامه با بیان اینکه سال گذشته بیش از یکهزار و ۳۲۰ دانش آموز پسر و دختر گچسارانی به مناطق جنگی اعزام شدند،  عنوان کرد: امسال با  توجه به کاهش ظرفیت شهرستان گچساران تعداد۹۰۰ نفر از دانش آموزان دختر و پسر گچسارانی در قالب کاروان راهیان  نور به مناطق جنگی  در حال اعزام هستند.
پورالحسینی با اشاره به روز ۱۳آبان، روز دانش آموز و مبارزه با استکبار جهانی اذعان کرد: دانش آموزان و فرهنگیان گچسارانی  به خاطر دفاع از آرمان‌های شهیدان و لبیک گویی به ندای معمار کبیر انقلاب و رهبر فرزانه انقلاب با انسجام و برادری با حضور بانشاط و گسترده در راهپیمایی یوم الله ۱۳آبان پاسخ دندان شکنی را به یاوه گویی های دشمنان خواهند داد.

 
 


کد مطلب: 288390

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/288390/برگزاری-یادواره-شهدای-دانش-آموز-گچساران-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1