کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استخدام بی‌ضابطه و فامیلی، پای مدیر کهگیلویه و بویراحمد را به دادگاه کشاند

8 آبان 1396 ساعت 14:14


رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد گفت: به‌زودی حکم یکی از مدیران استانی متهم به استخدام فله‌ای و بدون ضابطه صادر می‌شود.
غلام‌رضا مزارعی اظهار داشت: دیروز صبح بر روی عملکرد یکی از مدیران کهگیلویه وبویراحمد که به‌صورت فله‌ای و بدون ضابطه تعدادی از اقوام خود را در بخش‌های عمده اداره تحت مدیریتش به کار گرفته بود بحث و به‌زودی حکم آن صادر می‌شود.
رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به استخدام‌های فله‌ای در برخی دستگاه‌های اجرایی، افزود: به‌صورت قانونی با مدیرانی که بدون آزمون استخدامی و به‌صورت فله‌ای نزدیکان خود را استخدام کرده، برخورد قانونی صورت می‌گیرد.
مزارعی ابراز کرد: در مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد با افرادی که به‌گونه‌ای دور از ضوابط قانونی و خارج از چارچوب قانون استخدام‌شده بودند برخورد قانونی صورت گرفته است.
وی بیان کرد: تعدادی از افراد که به حقوق شهروندان آسیب رساندند و سبب پایمال شدن حق‌وحقوق افراد جامعه شدند به‌صورت قانونی برای آن‌ها مجازات تعیین‌شده و از چارچوب ادارات منفک شدند.
مدیران برخی دستگاه‌های اجرایی در اقدامی بی‌سابقه نسبت به استخدام فله‌ای و بدون ضابطه نزدیکان و هم طایفه‌های خود به شکل‌های مختلف ازجمله در قالب نیروهای شرکتی و حجمی اقدام کردند که این مهم مورد نگرانی مردم واقع‌شده که چگونه تنها برای بستگان آقای مدیر شرایط به‌کارگیری فراهم است.


کد مطلب: 288011

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/288011/استخدام-بی-ضابطه-فامیلی-پای-مدیر-کهگیلویه-بویراحمد-دادگاه-کشاند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1