کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نشست هماهنگی روز ۱۳ آبان در گچساران+تصاویر

8 آبان 1396 ساعت 8:45


فرماندار گچساران در نشست هماهنگی روز ۱۳ آبان در گچساران با اشاره به این که آمریکا در راس دشمنان ملت ایران قرار دارد افزود: دشمنی آمریکا برای ملت ایران ثابت شده است.
عبدالرحیم رحیمی افزود: حوادث خونین این روز نشان داد که مردم و جوانان این مرز و بوم به هیچ عنوان حاضر نیستند بیگانگان و مستکبران در امور داخلی مملکت دخالت کنند و بر آن سلطه داشته باشد.
رحیمی تصریح کرد: اقتدار ایران اسلامی در روز حماسی ۱۳ آبان ۵۸ شکوفاتر شد و جوانان دانش آموز و دانشجو ضربه جبران ناپذیری به پیکر آمریکا وارد کردند که نشان از کمال و آگاهی دانش آموزان و دانشجویان ما به مسائل روز بود.
فرماندار به نقش و جایگاه و مسئولیت  سنگین قشر دانش آموز در مقطع کنونی اشاره کرد و اظهار داشت: کسب موفقیت های علمی همراه با فراگیری و تقویت بنیه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دانش آموزان پشتوانه حفظ خون دانش آموزان شهید است.
وی بیان کرد: حضور گسترده دانش آموزان در راهپیمایی ها و سایر عرصه های سیاسی و اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی نشانه تجدید میثاق آنان با همکلاسی های شهید خود و در راستای مأیوس کردن دشمنان است.
عبدالرحیم رحیمی با تاکید بر مشارکت و حضور همه مسئولین و مردم در این راهپیمایی اظهار داشت :حضور در این راهپیمایی علاوه بر آشنا نمودن دانش آموزان و نسل های جدید با ارزشهای انقلاب و نظام و جانفشانیهای ملت ازاده ایران اسلامی مشت محکمی  به دهان استکبار جهانی بویژه رئیس جمهور آمریکا خواهد بود.
گفتنی است: شب شعر،عصر خاطره، مسابقات ورزشی ،برگزاری نمایشگاه در مدارس، بازدید از خانواده های شهیدان دانش آموز و دانشجو شهرستان ازمهمترین برنامه های در دست اجرا در روز ۱۳ آبان است.
این آیین ضد استکباری همزمان با سراسر کشور در گچساران روز پنج شنبه هفته جاری از ساعت ۹:۳۰ صبح آغاز و در میدان امام تجمع خواهند کرد.


کد مطلب: 287879

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/287879/نشست-هماهنگی-روز-۱۳-آبان-گچساران-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1