کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معارفه دادستان جدید گچساران برگزار شد / مزارعی: پرونده مخلان نظم به صورت ویژه رسیدگی می‌شود

7 آبان 1396 ساعت 13:50




 

در آیینی با حضور رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، دادستان مرکز استان، فرماندار گچساران و جمعی از مسوولان قضایی و شهرستانی دادستان جدید گچساران معرفی شد.



به گزارش کبنا از یاسوج، حجت‌الاسلام غلام‍رضا مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با بیان اینکه با کسانی که سلب آسایش عمومی می‌کنند و با اقدامات مختلف امنیت مردم را برهم می‌زنند، به شدت برخورد می‌شود، اظهار کرد: پرونده مخلان نظم و امنیت به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

حجت الاسلام مزارعی افزود: دادستان‌ها باید کسانی را که با اسلحه سرد و گرم در در اماکن عمومی و پارک‌ها اقدام به درگیری و شرارت می‌کنند با اشد مجازات برخورد کنند.

وی از دادستان‌ها خواست با قدرت و بدون لرزش قلم در مقابل اخلال گران بایستند و اجازه ندهند آن‌ها به شرارت خود ادامه دهند.

تعامل و همکاری دستگاه‌ها موجب تسهیل در روند ایجاد امنیت در جامعه می‌شود
فرماندار گچساران گفت: کار در شهرستان گچساران به دلیل تعدد قومیتی بسیار مشکل است و تعامل و همکاری نهادها با یکدیگر موجب تسهیل در روند و ایجاد امنیت در جامعه می‌شود.
عبدالرحیم رحیمی در آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی انقلاب اسلامی شهرستان گچساران که با حضور رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، اعضای حفاظت استان، اعضای شورای تامین و شورای اداری شهرستان گچساران که در سالن فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اهداف دستگاه قضا اظهار کرد: هدف این دستگاه ایجاد نظم و امنیت در جامعه است.
فرماندار گچساران با بیان اینکه نظم و امنیت در جامعه جز در سایه تعامل و همکاری نیروی انتظامی و نظامی به دست نخواهد آمد، گفت: تعامل و همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی باید سازنده و در مسیر خدمت به مردم باشد.
رحیمی با اشاره به نقش دادستان افزود: دادستان به عنوان نماینده مردم و مدعی مردم در دستگاه قضات به دور از جناح‌بندی قومی و سیاسی به کار خود ادامه می‌دهد.
وی با اشاره به شهرستان گچساران که از اقوام مختلف در آن سکونت دارند، عنوان کرد: کار در شهرستان گچساران به دلیل تعدد قومیتی بسیار مشکل است و تعامل و همکاری نهادها با یکدیگر موجب تسهیل در روند و ایجاد امنیت در جامعه می‌شود.
فرماندار گچساران در ادامه به دوران فعالیت حبیب غلامی‌پور دادستان سابق این شهرستان گفت: ایشان قریب بر ۱۰ سال و ۹ ماه در این شهرستان خدمت کرده که از این مجموع ۶ سال به عنوان دادستان گچساران بوده است.
رحیمی در ادامه با اشاره به همکاری نهادها و دستگاه‌های اجرایی در ایجاد امنیت اذعان کرد: امنیت موجود در شهرستان گچساران حاصل تلاش بی وقفه دستگاه قضایی و اعضای شورای تامین حاصل شده است.
وی بر ضرورت احقاق حقوق مردم و رسیدگی به پرونده‌های قضایی در کوتاهترین زمان اشاره کرد و گفت: لازمه انجام این مهم همکاری مستمر و همکاری متقابل دستگاه قضایی با پلیس است.
فرماندار گچساران بر رعایت حقوق شهروندی و حفظ حریم خصوصی مردم تاکید و خاطرنشان کرد: رفتار پلیس و دستگاه قضایی در حین حفظ اقتدار باید توام با اخلاق و رافت اسلامی باشد.
در این نشست امیرحمزه بازیار به عنوان دادستان جدید گچساران منصوب، و همچنین حبیب غلامی پور دادستان سابق گچساران قدردانی شد.

در این جلسه همچنین غلامی‌پور به عنوان مستشار دادگاه تجدید نظر استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

بازیار پیش از این رئیس دادگستری شهرستان لنده را برعهده داشت.


کد مطلب: 287602

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/287602/معارفه-دادستان-جدید-گچساران-برگزار-مزارعی-پرونده-مخلان-نظم-صورت-ویژه-رسیدگی-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1