کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آقای مدیرکل ورزش از مشورت با افرادی که سابقه خوبی ندارند، پرهیز کن

7 آبان 1396 ساعت 0:18


روابط عمومی باشگاه فرهنگی و ورزشی فولاد یاسوج با ارسال متنی به سخنان مدیرکل ورزش و جوانان این استان در برنامه ورزشی زنده تلویزیونی شبکه دنا واکنش نشان داد.
به گزارش کبنااسپورت، این متن به شرح زیر است؛

در برنامه‌ی ورزشی زنده تلویزیونی که از شبکه دنا پخش می‌شد، از زبان مدیرکل ورزش و جوانان استانی مطالبی غیر کارشناسانه و غیر اصولی بیان شد، که اگر رجزخوانی‌های او را در میدان بدون حریف بی‌پاسخ بگذارم، شاید غره شود و خود را پهلوان میدان ببیند، اگر چه مجری این برنامه بر حسب شانس رئیس هیئت بدمینتون استان کهگیلویه و بویراحمد بود، قاعدتاً نمی‌توانست، دست بر روی ضعف‌های مدیریتی ورزش استان بگذارد و جانب ورزشکاران را البته به حق بگیرد.
در این نمایش تلویزیونی مطالبی بیان گردید که تنها افسوس همه جوانان و نوجوانان این شهر را در پی داشت، اما خدمت مدیر ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد عرض می‌کنیم که حیثیت استان زمانی لکه‌دار شد که تیم نونهالان که ۵ ماه آن هم هفته‌ای ۳ جلسه در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج مشغول تمرین بوده و به قول حضرتعالی قرار بود به مسابقات آسیایی اعزام شود اما یک مرتبه به فروش رفته و سر از مشهد در می‌آورد.
بله؛ جناب آقای «علوی» فلان تیم که در حال حاضر فاقد هرگونه امتیاز کشوری می‌باشد، هفته‌ای ۳ جلسه در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری تمرین می‌کند، اما تیم کشوری حق استفاده از زمین را نداشت و در اوج مسابقات بدون زمین چمن در آسفالت و پارک‌های شهر مشغول به تمرین بودند و نتوانستند حتی در دوران آماده‌سازی از آن استفاده نمایند و بعد از پیگیری‌های مکرر هفته‌ای فقط یک جلسه آن هم زمانیکه ۲ هفته از مسابقات گذشته بود،این اجازه را به آن تیم دادند.
نمی‌دانیم منظور شما از حیثیت این استان، واگذاری امتیازهای کشوری بزرگسالان و نونهالان این استان به بقیه‌ی استان‌های دیگر هست یا چیز دیگر.
ما فرزندان «لر تبار» که مرد روزهای سخت و دشواریم و جلوی هرگونه ناملایمات قد خم نکرده‌ایم. خدمت حضرتعالی و مجری برنامه ورزشی استان عرض می‌کنیم که با شکم خالی و آسفالت گرم و سخت رنج‌های کهنه‌ای در دل داریم.
توقع از حضرتعالی این بود به جای تهدید و فشار بر روی این بچه‌ها که در کورس هستند و امید به صعود دارند، جلسه‌ی اضطراری برای ورزش و کمک به این باشگاه می‌گرفتید، نه اینکه کمیسیون تهدید برگزار می‌کردید. باید به عرض شما برسانم «البته خودتان می‌دانید» که باشگاه فولاد یاسوج هیچ گونه استفاده‌ای از سخت افزارهای اداره‌کل ورزش و جوانان نکرده است.  علیرغم پیگیری‌ها و رایزنی‌های مسوولان این باشگاه با شخص حضرتعالی، به نظر می‌رسید علم و اطلاع کافی از مسائل این باشگاه و جایگاه آن ندارید که امیدواریم کمی دقت و بررسی‌هایتان را بیشتر کنید.
حرف از استخر زدید، مگر در شهرستان بویراحمد هم استخری وجود دارد که این باشگاه استفاده کرده باشد یا نه. فرمودید که ۵۰ درصد تخفیف ورودی برای تیم‌های کشوری استان از آقای تاج گرفتید که ما در عمل‌ چیزی ندیدیم و ورودی مسابقات را کامل پرداخت کردیم، اما توصیه این باشگاه به حضرتعالی این است که از مشاورت با کسانی که نه مقبولیت و نه سابقه‌ی خوبی در جامعه ورزشی دارند، بپرهیزید و راهکارهای مفیدی برای زحمت کشان ورزش این استان بیابید که به جای تهدید و ایجاد روحیه بی‌انگیزگی در بین جوانان این شهر از کلمات و راهکارهای مناسب تری استفاده نمایید.
انشاءالله روزی خواهد رسید که جوانان این استان دغدغه‌ی سرویس ایاب و ذهاب خوابگاه و تغذیه را برای مسابقات نداشته باشند.
و البته جناب آقای علوی منظور از «عدم صلاحیت» را درک نکردیم. باشگاه فولاد در سال ۹۶ بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان را برای جوانان این تیم اعم از نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان را هزینه کرده و در طول ۱۵ سال اخیر که فعالیت خود را آغاز کرده، به جرأت می‌توان گفت؛ فعال‌ترین باشگاه یک دهه اخیر فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد و ده‌ها عنوان قهرمانی در رده‌های مختلف را به خود اختصاص داده است و همچنین ده‌ها بازیکن را به سطوح بالای فوتبال این مملکت را با هزینه‌های شخصی خود معرفی کرده است.
و در آخر یک سوال که انتظار داریم جناب مدیر کل به آن پاسخ دهند این است که فرموده بودید، آبروی استان را زیر سوال بردند و من به شخصه ورود پیدا می کنم حال سوال اینجاست که جناب مدیر کل نمی شد قبل از اینکه همچین اتفاقی بیفتد شما بر حسب وظیفه و اختیاراتی که داشتید ورود پیدا می کردید و مشکلات این تیم و جوانان این باشگاه را بررسی می کردید؟ البته به قول معروف و آن ضرب المثل لری؛ «دست پیش ایگری که پس نیفتی».
و در آخر آرزوی عاقبت به خیری، راستی و درستی برای همه مردمان سرزمین همیشه سبزمان ایران اسلامی را داریم.


کد مطلب: 287487

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/287487/آقای-مدیرکل-ورزش-مشورت-افرادی-سابقه-خوبی-ندارند-پرهیز-کن

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1