کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

توضیحات اداره‌کل منابع طبیعی به خبر «بلوط‌هایی که با تبر بی‌تدبیری بر زمین افتاده‌اند»

6 آبان 1396 ساعت 19:31




روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه وبویراحمد به خبر این سایت خبری واکنش نشان داد.
به گزارش کبنا، متن جوابیه‌ی این اداره‌کل به شرح زیر است؛
مدیر محترم سایت خبری کبنانیوز

با سلام

 احترام پیرو درج خبری در سایت کبنانیوز در تاریخ ۶ آبان ۹۶ با عنوان "بلوط‌هایی که با تبر بی‌تدبیریبر زمین افتاده‌اند (در شهرستان باشت)" جوابیه زیر جهت تنویر افکار عمومی ارسال می‌گردد خواهشمند است در سایت مذکور منتشر گردد.

 به اطلاع مخاطبان عزیز می‌رساند تصاویر منتشر شده در سایت کبنانیوز مربوط به درختانی است که بر رعد وبرق و باد شدید درشهرستان باشت در روز ۳۰ مرداد ۹۶ آسیب دیدند و در اثر این اتفاق متاسفانه بیش از صد اصله از درختان بلوط دچار حادثه شدند. خبرنگار محترم صدا وسیما و بوستان خبر در شهرستان باشت، جناب آقای بازپور در این روز در معیت مدیر برق شهرستان برق جهت تعمیر خطوط برق که براثر این وزش شدید باد قطع شده بودند در منطقه حاضر و از درختانی که به علت این طوفان به وقوع پیوست عکس گرفتند که چند قطعه از این عکس‌ها جهت آگاهی هم استانی‌های عزیز ارسال می‌گردد که لازم است منتشر شوند.

 لازم به ذکر است تصاویر آقای بازپور حدود ساعت ۱۷ بعدازظهر همان روز (۳۰ /۵/ ۹۶ ) در حوزه کمربندی بیدکها وچهارراه گشین گرفته شده و همانگونه که در عکس‌ها مشهود است اداره برق شهرستان مشغول کاربوده که خطوط برق براثر رعدوبرق قطع شده بود.

 درپایان از مدیر وخبرنگاران محترم سایت خبری کبنانیوز خواهشمندیم پس از کسب اطلاعات صحیح و تحلیل مطالب ارسالی از سوی مخاطبان نسبت به انتشار آن‌ها اقدام نماید. چون برخی از مطالب با اهداف خاص ارسال می‌گردند و یا فرستنده آن‌ها اطلاعات کافی وجامع از موضوع ندارد و انتشار آن‌ها بدون تحقیق وتفحص نه تها کمکی به توسعه و پیشرفت استان نمی‌کند، بلکه صرفاً موجب تشویش اذهان عمومی می‌گردند.

 روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه وبویراحمد


کد مطلب: 287477

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/287477/توضیحات-اداره-کل-منابع-طبیعی-خبر-بلوط-هایی-تبر-بی-تدبیری-زمین-افتاده-اند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1