کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

 تجمع شهروندان گچسارانی درجلوی اداره ورزش و جوانان/ بدقولی مسئولین در اهداء جوایز برندگان همایش پیاده‌روی (+تصاویر)

6 آبان 1396 ساعت 10:27


هفته قبل همایش بزرگ پیاده روی به مناسبت هفته تربیت بدنی با حضور غلام رضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت، مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، شهرداردوگنبدان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از گلزارشهداء گچساران تا جاده سلامت برگزار شد.
به گزارش کبنااسپورت: مسئولین برگزار کننده برای همایش پیاده روی خانواده جوایزی را پیش بینی کرده که با قید قرعه به شهروندان اهداء کنند.
اما داستان از آنجا شروع شد که تعدادی ازشهروندان خوش شانس گچسارانی برای دریافت جوایز خود (۱۰ دستگاه اجاق گازقرعه کشی شده) که توسط یک وانت باربه محل پیاده روی آورده شده بود مراجعه کردند اما درعین ناباوری ودر یک اقدامی عجیب، مسئولین برگزارکننده همایش از اهداء جوایز به شهروندان خودداری و اجاق گازها را سریعا به اداره ورزش و جوانان منتقل کردند.
اما این پایان این اتفاق عجیب در همایش پیاده روی خانواده در بام نفتی ایران، نبود چون برندگان از فردای آنروز بمدت یک هفته برای دریافت جوایز خود به اداره ورزش و جوانان مراجعه کردند که مدیر اداره ورزش و جوانان گچساران با اعلام اینکه، ناهماهنگی های در این قضیه صورت گرفت است که بزودی مشکل برطرف و جوایز به برندگان اهداء خواهد شد.
اما با گذشت یک هفته مسئولین اداره ورزش و جوانان به قول خود عمل نکرده و  شهروندان گچسارانی بلاتکلیف و سرگردان و از رفتار و برخورد و همچنین بدقولی مسئولین اداره ورزش و جوانان بسیارناراحت و گلایه مند هستند.
خاطر نشان می سازد: شهروندان از این حرکت عجیب مسئولین ورزش و جوانان استان و شهرستان شگفت زده هستند ودر گفتگو با کبنااسپورت اظهار داشتند : چگونه می شود که قرعه کشی با حضور تاجگردون نماینده شهرستان های گچساران و باشت انجام شد اما مدیرکل ورزش و جوانان استان خلاف وعده کرده و از اهداء جوایز به شهروندان گچسارانی خودداری می کند.
شهروندان در ادامه به کبنااسپورت گفتند: یکی از رسالت های اداره ورزش و جوانان فرهنگ سازی در راستای ورزش همگانی و عمومیت بخشیدن به ورزش و اجرای برنامه های ورزش همگانی است.
گزارش: حبیب قلندری

 
 
 


کد مطلب: 287388

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/287388/تجمع-شهروندان-گچسارانی-درجلوی-اداره-ورزش-جوانان-بدقولی-مسئولین-اهداء-جوایز-برندگان-همایش-پیاده-روی-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1