کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آقای استاندار از شما حمایت می‌کنیم، روی حرف‌هایتان بمان

5 آبان 1396 ساعت 15:43


امام جمعه سوق گفت: آقای استاندار، مردم انقلابی و شهید داده از شما حمایت می‌کند، حرف‌هایتان را با جدیت پیگیری کنید.
حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر سوق با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: غیبت یکی از گناهانی است که موجب ضایع شدن عبادات و تقوای انسان می‌شود.
امام جمعه سوق به عوامل فشار قبر اشاره و تاکید کرد: تعلقات و وابستگی به دنیا آلودگی و رذائل اخلاقی و رفتاری باعث فشار قبر و گرفتاری عالم قبر می‌گردند.
وی در خطبه دوم عامل بسیاری از گناهان را بی‌تقوایی دانست و از مردم خواست تا با رعایت تقوا گناه را از خود دور کنند.
کیانی‌اصل به شهادت حسین فهمیده اشاره و عنوان کرد: ملتی که عشق و شهادت در دل کوچک و بزرگش موج می‌زند آسیب نخواهد دید و این ملت را از هیچ چیزی نمی‌توان ترساند و دشمن هم فهمیده که این ملت ترسی ندارد و امروز نوجوانان بسیجی و دانش آموزان بسیجی امیدهای آینده ایران اسلامی هستند که باید اینها درست تربیت شوند.
امام جمعه سوق به اربعین حسینی و حضور مردم اشاره و بیان کرد: اربعین آینه‌ای است در برابر چشمان میلیون‌ها انسان متعهد که در آن تصویری از نهضت و قیام خونین محرم نقش می‌بندد و این حرکت اعتراف بر عظمت آن تعظیم کنند و مردمی که عاشقانه این مسیر را پیاده می‌روند و از مسوولان می خواهیم که زمینه حضور مردم در مراسم اربعین را تسهیل کنند.
وی با تقدیر از بیانات استاندار جدید استان در جلسه شورای اداری استان خاطرنشان کرد: بیانات و صحبت‌های امید را در دل این مردم برای جلوگیری از تبعیض و رسیدن به حقشان زنده کرده و چند نکته را به استاندار محترم یادآور می‌کنم.
کیانی‌اصل افزود: ابتدا قطعا برای پیگیری این بیانات با مخالفت افرادی و سنگ اندازی گروهی که به دنبال منافع شخصی، قومی، قبیله ای و حزبی هستند مواجه می‌شوید ولی بدانید که این مردم انقلابی و شهید پرور از شما حمایت خواهند کرد و تریبون نماز جمعه هم تا زمانی که بر این مواضع پایبند هستید از شما حمایت خواهد کرد در خصوص استخدام‌های بی‌ضابطه فرمودید در استان که ائمه جمعه چندین بار در خطبه‌ها این فریاد را زدند ولی گوش شنوا نبود و از حضرتعالی می خواهیم کسانی که بدون ضابطه و فقط قومی و قبیله‌ای به کار گرفته می‌شوند برخورد کنید.
کیانی‌اصل ادامه داد: مردم هم بدانند که شما در اجرای قانون و مواردی که فرموید ملاحظه‌ای هیچ کس را ندارید و فقط به دنبال اجرای قانون و احقاق حق هستید و فرمودید که مدیران ضعیف باید کنار روند و قطعا اگر مدیران ناتوان و ضعیف کنار روند هم به نفع مردم و هم به نفع نظام اسلامی و هم به نفع دولت تدبیر و امید و هم به نفع حضرتعالی است و در پایان به نفع این استان است و انتظار داریم بر روی بیاناتی که فرمودید و شایسته مدیر تراز انقلابی است با جدیت پیگیر باشید و آنها را اجرایی کنید.


کد مطلب: 287265

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/287265/آقای-استاندار-حمایت-می-کنیم-روی-حرف-هایتان-بمان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1