کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پرسپولیس در دربی ۲۰ شد/ جشن در خیابان‌های یاسوج (+تصاویر)

5 آبان 1396 ساعت 1:08


دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی با برتری شاگردان برانکو به پایان رسید.
به گزارش کبنااسپورت، هشتاد و پنجمین دیدار پرسپولیس و استقلال از ساعت ۱۶:۴۰ در ورزشگاه آزادی آغاز شد و این دیدار با برتری شاگردان برانکو به پایان رسید.
داور: بیژن حیدری
کمک ها: رضا سخندان، سعید علی نژادیان
گل: علی علیپور(پرسپولیس دقیقه ۲۳)
کارت زرد: محسن ربیع‌خواه(پرسپولیس)روزبه چشمی ( استقلال)، کمال کامیابی نیا(پرسپولیس)، فرشید باقری(استقلال)، امید ابراهیمی( استقلال)، حسین ماهینی(پرسپولیس)، وریا غفوری(استقلال)، میلاد زکی‌پور(استقلال)، داریوش شجاعیان(استقلال)
کارت قرمز:
ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، بشار رسن، وحید امیری، گادوین منشا و علی علیپور.
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ
بشار رسن(محسن مسلمان ۶۵)، علی علیپور(سیامک نعمتی۸۴)، گادوین منشا(شایان مصلح)
ترکیب استقلال:
حسین حسینی، مجید حسینی، روزبه،چشمی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، فرشید باقری، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی و علی قربانی
سرمربی: وینفرد شفر
فرشید باقری(جابر انصاری ۶۲)، علی قربانی(سجاد شهباززاده ۷۳)، خسرو حیدری(جباروف ۸۶)
هشتادو پنجمین بازی پرسپولیس و استقلال با برد یک برصفر پرسپولیس به پایان رسید. این پنجمین شکست فصل استقلال بود تا شاگردان شفر با ۹ امتیاز در رده سیزدهم باقی بماند. پرسپولیس هم با ششمین برد فصل خود ۲۰ امتیازی شد و با یک بازی کمتر نسبت به پارس جنوبی در رده دوم جدول قرار گرفت. سرخپوشان در این دربی ۲۰ شدند و استقلال هم با شفر مردانه و جسورانه بازی کرد اما برانکو با تجربه خوبش مچ مربی آلمانی استقلال را خواباند. شفر در این بازی بسیار عصبانی بود و از اوایل بازی تا دقیقه ۹۰ به داور اعتراض داشت.


کد مطلب: 287244

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/287244/پرسپولیس-دربی-۲۰-جشن-خیابان-های-یاسوج-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1