کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اختتامیه مراسم نکوداشت آیت اله ملک حسینی در یاسوج (+تصاویر)

5 آبان 1396 ساعت 1:02


مراسم نکوداشت کنگره ملی آیت الله ملک حسینی امروز در یاسوج پایان یافت.
قرائت پیام دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، تجلیل از صاحبان مقالات برتر و تقدیر نماینده ولی فقیه از شرکت کنندگان از جمله برنامه‌های بعد از ظهر این کنگره بود.
بنا به این گزارش ۲۵ مقاله به دبیر خانه این کنگره ارسال شد که مقالهٔ آقایان دکتر عبادالله جهانبین و ناصرالدین بدیسار (نهاد روحانیت،انسجام اجتماعی و استقرار حقوقی حاکمیت دینی) به طور مشترک اول و مقاله‌های آقایان حجت الاسلام کاظمی راد، مصطفی رحیمی نژاد و علی اصغر میرفردی به تربیت دوم تا چهارم شدند.
این مقاله‌ها با نقش علما و روحانیون در حاکمیت دینی و شکل گیری انقلاب اسلامی و تداوم آن با تاکید بر نقش ویژه مرحوم آیت الله ملک حسینی نگاشته شدند.
ارائه ۸ مقاله به صورت پوستر در حاشیه این مراسم، رونمایی از کتاب قائده لا ضرر التعارض بین الادله که در زمینه تقریرات درس اصول امام خمینی (ره) توسط مرحوم آیت الله ملک حسینی نگاشته شده از برنامه‌های پایانی این کنگره بود.
نماینده ولی فقیه در استان در مراسم اختتامیه این کنگره گفت: عالمان شیعه مرزداران فکر، اندیشه و جامعه هستند که در نقطهٔ مقابلشان ابلیس صفتان قرار دارند.
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی عالمان را پیروان انبیاء و استمرار دهنده مسیر هدایت آن‌ها خواند و افزود: اگر حریت، دانش، اندیشه، شجاعت و صیانت آن‌ها در جامعه نبود آنچه را که امروز از آثار و انبیاء و اوصیاء الهی است در جامعه بروز پیدا نمی‌کرد.
وی با تاکید بر تکریم بزرگان و عالمان دینی آن را موجب ماندگاری آن‌ها در تاریخ بشریت برای نسل‌ها برشمرد و از دست اندرکاران این کنگره تقدیر و تشکر کرد.

   


کد مطلب: 287115

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/287115/اختتامیه-مراسم-نکوداشت-آیت-اله-ملک-حسینی-یاسوج-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1