کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد منصوب شد(+عکس)

2 آبان 1396 ساعت 13:27


طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد، منصوب شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز بر اساس حکم انتصابی از سوی هادی زارع پور، سید نظام مرادی به عنوان سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد منصوب شد.
در متن حکم انتصاب سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد آمده است:
برادر گرامی جناب آقای سید نظام مرادی
با سلام و تحیات
احتراماً، در اجرای بخشنامه شماره ۷۱۰/ ۱۲ مورخ ۳۱ / ۲/ ۹۰ معاون محترم توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت متبوع، نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجربیات ارزشمند جنابعالی در آموزش و پرورش به موجب این حکم تا تعیین مدیر جدید به عنوان سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد، پست سازمانی شماره ۱_۱_۳۰۸ منصوب می‌شوید. امید است با توکل و استعانت از الطاف الهی و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، سیاست‌های رئیس جمهور محترم و اجرای برنامه‌های مقام عالی وزارت و این اداره کل با همکاری همهٔ نیروهای خدوم و مؤمن به ویژه مدیران و صاحبنظران عرصه تعلیم و تربیت و نیز تعامل اثر بخش با مسئولین استانی در راستای تقویت جایگاه و مصالح و تحقق اهداف متعالی آموزش و پرورش موفق و موید باشید.
به گزارش کبنا، این مراسم با حضور ملک حسینی معاون پرورشی و فرهنگی، رئیس اداره تشکیلات و کارشناس مسئول حراست اداره کل آموزش و پرورش استان و شورای معاونین اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد برگزار گردید.
لازم به توضیح است: سید نظام مرادی معاون فعلی پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بویراحمد است که دارای مدرک کارشناسی ارشد تارخ ایران و اسلام می‌باشد.
وی دارای سوابق کاری از جمله ۱۱ سال سابقه کارشناس و کارشناس مسئول گزینش و همچنین ۲ سال هم به عنوان حراست دانشگاه فرهنگیان، می‌باشد.
 


کد مطلب: 286515

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/286515/سرپرست-آموزش-پرورش-شهرستان-بویراحمد-منصوب-عکس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1