کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آقای مدیرکل ورزش شما مقصر نیستید؟ اینها مقصراند!؟

30 مهر 1396 ساعت 11:54


سید کمال صالحیان‌فر
بعد از اینکه تیم فوتبال غول کش شهرداری یاسوج، در چاه بی‌تدبیری و ناتوانی افتاد، دیگر هیچ وقت نشستن جوانان پر شور و با انگیزه این شهر را بر سکوهای ورزشگاه تختی یاسوج ندیدیم و حسرت آن روزها بر دل هم نشسته است، تا اینکه تیم دسته دومی زاگرس یاسوج نور باریک امید را در دل‌های جوانان شهر به یک باره زنده کرد، اما «طالع» این تیم تلخ‌تر از فوتبال شهرداری یاسوج رقم خورد، اخیراً هم شنیده می‌شود که امتیاز این تیم بیخ گوش مسوولان به استان دیگری واگذار شده است.

تیم فوتبال فولاد یاسوج سومین تیم شهر یاسوج است که در رقابت‌های کشوری حضور دارد، بدون هیچ گونه حمایتی و تنها با هزینه شخصی دست اندرکاران این تیم و رنج‌های فراوانی که بر گرده بازیکنان فشار می‌آورد، به لیگ دسته سوم کشور رسیدند، این تیم در مقابل تراکتورسازی تبریز با مربی‌گیری امیر قلعه‌نویی که آوازه اش را همه شنیده‌اند، توانست با نتیجه ۲ بر صفر بازی را واگذار کند و همه اینها دال بر شایستگی فرزندان شهرستان بویراحمد دارد، اما صد حیف که وجود برخی مسوولان همانند بختک بر گلوی ورزش فوتبال یاسوج افتاده‌اند.
بگذریم؛ تیم فوتبال فولاد یاسوج که در لیگ دسته سوم با دست خالی و کمترین امکانات نتیجه خوبی را به دست آورد، با مصائب و مشکلات فراوانی مواجه است، بازیکنان این تیم در آخرین بازی خود مقابل تیم مهرگان ایلام مجبور شدند که شب را در پارک‌های این شهر استراحت کنند.
بعد از این بازی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به شبکه دنا رفت و در برنامه زنده تلویزیونی ورزشی حضور یافت و با بیان اینکه من بخشی از هزینه ورودی آنها را داده‌ام، اظهار کرد: با آقای تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز تماس گرفتم که ورودی ها را از تیم‌های استان کهگیلویه و بویراحمد ۵۰ درصد حساب کند.
او گفته است؛ با کنار جاده و در پارک‌ها خوابیدن به جامعه ورزش دوست و حیث استان لطمه می‌زنند، نمی‌پذیرم و به شخصه من ورود پیدا می‌کنم و اجازه همچنین کاری را نمی‌دهم. من از حیثیت و جامعه ورزشی استان دفاع می‌کنم.
علوی در ادامه گفت: اگر کسی توانایی و صلاحیت ورزشی ندارد باید از دور مسابقات کنار گذاشته شود.
البته آقای مدیرکل درست می‌گویند کسی نباید در پارک‌ها و کنار جاده‌ها بخوابد و این کار به آبروی استان خدشه وارد می‌کند، اما این مدیرکل نمی‌دانند فرزندان بویراحمد با دست‌های خالی هیچ وقت پا را از میدان رقابت، پس نمی‌‌کشند، تا یا پیروز شوند و یا هم شکست پیروزمندانه به دست بیاورند، البته آقای مدیرکل، مشکل شما نیستید، شما همین دیروز با عینک «ری‌ بن» کنار استاندار عکس می‌انداختید و ظفرمندانه لبخند می‌زدید و البته شوت استاندار را هم گُل خوردید، مقصر تاجگردون، زارعی و حاج عدل است که نمی‌دانند این ورزش مدیریتی می‌خواهد که طرحی نو در اندازد، مدیری که همانند پدر بر روی فرزندانش غیرت داشته باشد، مدیری که با دردها و نداری این استان و بیکاری جوانان عاشق ورزش و فوتبال، آشنا باشد.
مقصر شما نیستید، مقصر مسوولان و نمایندگان مجلسی هستند که حتی قادر نیستند، مهمانسرای اداری را برای آنها درخواست کنند، واقعا شما مقصر نیستید، مقصر پیشکسوتان فوتبال این استان هستند، که ورزش و فوتبال را به امان روزگار رها کرده‌اند.
مقصر شما نیستید، مقصر ماها هستیم که دست‌هایمان در دست هم برای توسعه دیار و ورزش شهرمان نیست.
بله، آقای مدیرکل شما را به هیچ وجه مقصر نمی‌دانم، چرا که شما شاید درد آسیب‌های اجتماعی در کمین جوانان رانده شده از ورزش را ندارید و درک نمی‌کنید، وقتی یک تیم فوتبال را با چنگ و دندان، گرسنگی و تشنگی و هزاران رنج و بلا به اینجا رساندند، دیگر نمی‌توان آن را به مسلخ بی‌تدبیری مسوولان کشید.
و من هنوز شما را مقصر نمی‌دانم، من نمایندگان این استان را مقصر می‌دانم که این همه فرزندان تحصیلکرده، متخصص ورزش و تربیت بدنی و با غیرت و دغدغه‌مند را نمی‌بینند و به شما اعتماد کردند که به جای معذرت خواهی اینگونه در شبکه دنای همیشه سرافراز آنها را تهدید به کنار گذاشتن می‌کنید.
من شما را مقصر نمی‌دانم، آنهایی را مقصر می‌دانم که قانونی برای افزایش بودجه و اعتبارات ورزش استان‌های همانند استان کهگیلویه و بویراحمد وضع نکرده‌اند.
من شما را مقصر نمی‌دانم که قادر نبودید، سرویس ایاب و ذهاب برای این تیم ورزشی در نظر بگیرد!
کجایید کرامت موسوی‌ها، پرویز موسوی‌ها و خداداد افشاری‌ها و ... کجایید محمد بهرامی‌ها و افتخاری‌ها و ...کجایید...
 
برای دیدن فیلم صحبت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد را اینجا ببینید[کلیک کنید]


کد مطلب: 286030

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/286030/آقای-مدیرکل-ورزش-مقصر-نیستید-اینها-مقصراند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1