کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مخالف کلمه محروم هستم / حرف ناامیدی نزنید / وعده برنامه‌ی ششمی «زارعی» به مردم دنا

29 مهر 1396 ساعت 11:45


نماینده بویراحمد و دنا گفت: شهرستان دنا تا پایان برنامه ششم توسعه به عنوان یکی از شهرستان‌های توسعه یافته قلمداد می‌شود.
به گزارش کبنا از یاسوج، غلام‌‌محمد زارعی صبح امروز در شورای اداری شهرستان دنا که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های دولتی برگزار شد، با بیان اینکه شهرستان دنا دارای قابلیت‌های خوبی است، اظهار کرد: مهم‌ترین عناصری که در توسعه شهرستان بسیار حائز اهمیت است ایجاد مقدمات و زیرساخت‌هایی از جمله راه، برق و جذب سرمایه‌گذار است.
وی با تاکید بر ایجاد زیرساخت‌ها، اظهار کرد: در فراهم کردن امکانات رفاهی و خدماتی مردم و ایجاد زیرساخت‌ها روستاها نباید در زندگی خود با شهرها تفاوتی ببینند.
نماینده بویراحمد و دنا افزود: در حوزه برق و آب خدمات شایسته‌ای در روستاها انجام گرفته است.
زارعی با اشاره به اجرای طرح‌های پمپاژ آب در شهرستان دنا، افزود:  طرح بزرگ پمپاژ آب شهرستان دنا که ۸۰۰۰ هکتار زمین کشاورزی زیر آن آبیاری می‌شوند.
وی صنایع تبدیلی را برای کشاورزان این شهرستان الزامی دانست و افزود: امکان احداث سردخانه و کارخانه‌های صنایع تبدیلی در شهرستان فراهم شده است.
نماینده بویراحمد و دنا گفت: گردشگری مهم‌ترین رکن اصلی اشتغال زایی در شهرستان است که باید بهترین شرایط را برای سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاران فراهم شود.
زارعی با بیان اینکه با کلمه محروم مخالف هستم، و باید آهنگ توسعه را ذهن‌هایمان داشته باشیم، افزود: نباید با ناامیدی حرف زد بلکه باید افق‌های دور را ببینیم، قطعاً با تلاش و همدلی و تعامل مسوولان شهرستان دنا تا پایان برنامه ششم به عنوان یکی از شهرستان‌های توسعه یافته معرفی خواهد شد.


کد مطلب: 285835

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/285835/مخالف-کلمه-محروم-هستم-حرف-ناامیدی-نزنید-وعده-برنامه-ی-ششمی-زارعی-مردم-دنا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1