کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ورود استاندار به سی‌سخت با اعتراض مردم همراه شد / ادای احترام احمدی به شهدای «دنا» (+عکس)

29 مهر 1396 ساعت 9:33


استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای سفر یک روزه وارد شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه نماینده بویراحمد و دنا و جمعی از مدیران دستگاه‌های دولتی وارد سی‌سخت مرکز شهرستان دنا شد.
 

وی در این سفر ضمن حضور در شورای اداری شهرستان دنا از پروژه‌های مهم این شهر بازدید به عمل می‌آورد.
به گزارش خبرنگار کبنا در سی‌سخت، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بدو ورود خود به این شهرستان با اعتراض مردم سی‌سخت در خصوص محل احداث تصفیه‌خانه این شهر مواجه شد.
جمعی زیادی از مردم که در ورودی شهر سی‌سخت منتظر استاندار کهگیلویه و بویراحمد بودند همزمان با ورود احمدی نسبت محل احداث پروژه تصفیه خانه این شهر اعتراض کردند، آنها می‌گویند، احداث این پروژه در محل فعلی مشکلات زیست محیطی و بهداشتی و ... فراوانی را در آینده به وجود خواهد آورد.
علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع مردم شهر سی‌سخت گفت: احداث تصفیه خانه از جمله پروژه‌های است که در کل کشور به خصوص در مناطق کوهستانی اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: البته این پروژه‌ها باید با رعایت شرایط فنی و بهداشتی احداث شوند و به زودی جلسه‌ای با حضور نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا و تیم کارشناسی برگزار خواهد شد و این مسئله بررسی شود.
احمدی تاکید کرد: در نشستی با حضور کارشناسان و مسئولان محیط زیست و آب و فاضلاب شهری این پروژه به صورت تخصصی و کارشناسی بررسی می‌شود و ابعاد مختلف این موضوع بررسی و نتیجه آن به اطلاع مردم فهیم سی سخت خواهد رسید.

به گزارش کبنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد بعد از حضور در جمع مردم برای ادای احترام به گلزار شهدای شهر سی‌سخت رفت.


کد مطلب: 285806

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/285806/ورود-استاندار-سی-سخت-اعتراض-مردم-همراه-ادای-احترام-احمدی-شهدای-دنا-عکس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1