کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

از وعده تاجگردون تا بی‌برنامگی و گلایه شدید شهروندان (+تصاویر)

28 مهر 1396 ساعت 22:26


همایش پیاده روی به مناسبت هفته تربیت بدنی در گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنااسپورت: این همایش با مشارکت اداره ورزش و جوانان، شورای شهر و شهرداری دوگنبدان و با حضور غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت، فرماندار، مدیرکل ورزش و جوانان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران شهرستان از گلزار شهدای گچساران  تا جاده سلامت برگزار شد.
نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت با تبریک هفته ترببت بدنی و تشکر از حضور مردم در این همایش، اظهار داشت: فاز دوم جاده ی سلامت گچساران تا پایان امسال به بهرداری می رسد.
غلامرضا تاجگردون با بیان اینکه فاز اول جاده سلامت، مسیری به طول بیش از ۶ کیلومتر است که از محدوده ی باغ فردوس آغاز شده و به سمت کوی سه راهی ادامه دارد، تصریح کرد: استقبال خوب شهروندان گچسارانی باعث شد تا به فکر راه اندازی فاز دوم این طرح باشیم.
وی ادامه داد: فاز دوم جاده‌ی سلامت گچساران از ضلع جنوبی کوی کارکنان دولت می گذرد و در منطقه امامزاده اسماعیل (ع) به پایان می رسد.
تاجگردون هدف از اجرای این طرح را تامین سلامت جسمی، روحی و معنوی شهروندان برای رسیدن به شهری بانشاط عنوان کرد و افزود: برای اجرای فاز دوم این طرح ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
گفتنی است: خیلی از شهروندان که دراین همایش حضور داشتند از نحوه برگزاری همایش ( توزیع برگ های قرعه کشی، توزیع صبحانه و....) بشدت گلایه مند بودند و در گفتگو با کبنااسپورت عنوان کردند: انتظار داریم که مدیران شهرستان همایشی در خور و شان شهروندان گچسارانی برگزار کنند و  امیدواریم دیگر شاهد چنین همایش های بی برنامه  و بی نظمی نباشیم.
خاطر نشان می سازد: که اعضای هئیت کوه نوردی شهرستان گچساران دربرگزاری این همایش تلاش و زحمات فراوانی داشتند.
 

 
-----------------------------------------
گزارش و عکس از حبیب قلندری


کد مطلب: 285625

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/285625/وعده-تاجگردون-بی-برنامگی-گلایه-شدید-شهروندان-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1