کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرحد و گرمسیری کردن از تهدیدات خارجی دشمن بدتر است

28 مهر 1396 ساعت 15:19


آیت الله ملک حسینی در نماز جمعه چرام گفت: تهدیدهای درونی جناح بازی و قوم گرایی و رقابت‌های نکبت بار سیاسی خطرناک تر از تهدیدهای خارجی دشمن است
به گزارش کبناخبر از چرام، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد طی سفری به شهرستان چرام در نماز جمعه این شهر و با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص)، عنوان کرد: همه می دانیم مصباح هدایت چیست و کیست؟

وی افزود: حسین ابن علی (ع) برای عقل‌ها و اندیشه‌ها نور و چراغ و برای احساس‌ها کشتی نجات است
آیت الله ملک حسینی اظهار کرد: سخنی را شنیده‌ایم و گفته‌ایم که حسین بن علی، امام هر نیکی، پارکی، عزت و افتخار و همچنین علم و اندیشه است.
وی افزود: عزت و افتخار در هم تنیده شده‌اند و میان دو چیز یا دوکسی ایجاد می‌شود و باید گفت هرگاه کسی به کانون قدرت و اقتدار تکیه زند، این لفظ را داراست.
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به عزیز بودن هر کس تصریح کرد: انسان‌ها اگر می‌خواهند عزیز باشند، سیدالشهدا را الگو و انتخاب کنند یعنی در یک جامعه شش عنصر همچون توحید، رسالت نبوی، جامعه معارف به امر به معروف و نهی از منکر و همچنین حاکمیت انسان‌های پاک راز موفقیت آن جامعه است.
نماینده ولی فقیه استان در ادامه اضافه کرد: انسان با دارا بودن این شش عنصر موفق خواهد شد و دشمنان می‌خواهند به این شش عنصر حمله کنند.
آیت الله ملک حسینی با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا گفت: هدف سخنان رئیس جمهور آمریکا ایجاد خشم برای ایرانیان بود.
وی افزود: کشوری که بتواند برای آمریکا بحرانزا باشد، موفق بوده است.
آیت الله ملک حسینی با اشاره اینکه جامعه ای که بر سید الشهدا تکیه کند باید خشم دشمن را برانگیزد و برای دشمن بحران ایجاد کند تصریح کرد: چنین جامعه ای نقطه‌های امید دشمن را کور می‌کند و نقطه‌های امید انقلاب را روشن می‌کند.
وی بیان کرد: ایران در عرصه بین المللی توانست در مسیر سید الشهدا حرکت کند.
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ادامه راه عزت کشورمان گفت: چیزی که می‌تواند این عزت را ادامه دهد و افتخار بیافریند که برابر دشمن هماهنگ باشیم و تهدیدها و تحریم‌های بیرونی نه تنها آسیب نیست بلکه یک فرصت است.
وی با اشاره به تهدیدهای درونی گفت: سیاست بازی‌ها، منطقه گرایی و سرحد و گرمسیری و استان به استان کردن و بومی گرایی و جناح بندی‌های بی مورد از تهدیدهای خارجی دشمن بدتر است.
آیت الله ملک حسینی گفت: سهم خواهی ها و رقابت‌های نکبت بار سیاسی چپ و راست و اعتدال این آسیب مملکت است.
وی افزود: ت ضعیف همدیگر به بهانه پیروزی‌ها در رقابت‌های سیاسی چپ و راست باعث از بین رفتن لیاقت سالاری می‌شود و این یک خطر مهم است.
نماینده ولی فقیه استان در پایان سخنانش عنوان کرد: دشمن درونی خطرناک‌تر از دشمن خارجی است و باید در مقابل تهدیدات، یکدل و همدل باشیم تا شرمنده شهدا و انقلاب و همچنین مقام معظم رهبری نشویم.
براساس این گزارش، نماینده مجلس خبرگان رهبری در پایان نماز جمعه در مصلی این شهر پای درددل مردم نشست و با حضور تعدادی از مسئولان توصیه‌های لازم را در جهت رفع مشکلات مردم بیان کردند.
 


کد مطلب: 285591

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/285591/سرحد-گرمسیری-کردن-تهدیدات-خارجی-دشمن-بدتر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1