کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جلسه بررسی طرح های اقتصادی گچساران(+تصاویر)

27 مهر 1396 ساعت 15:41


جلسه بررسی طرح های اقتصادی گچساران با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت، مدیران استانی و شهرستانی و جمعی از سرمایه گذاران طرح ها در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد دراین  نشست با اشاره به اهمیت ایجاد فرصت‌های شغلی در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تلاش دولت، سرمایه گذاران بخش خصوصی و بانک‌ها اجرای طرح‌های اقتصادی این استان را تسهیل خواهد کرد.
وی با بیان اینکه ایجاد فرصت‌های شغلی و بهبود وضعیت معیشتی با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و خارجی اولویت دولت دوازدهم است تصریح کرد: با تمام توان در کنار سرمایه گذاران برای به ثمر رساندن این طرح‌ها خواهیم بود.
احمدی با یادآوری بازدید از برخی طرح‌های اقتصادی شهرستان گچساران در روز گذشته و گزارش‌های طرح‌های کشاورزی بیان کرد: هدفگذاری انجام شده برای تحقق اشتغال پایدار در گچساران و باشت امیدبخش است.
مدیرکل صنعت معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: در صورت بهره برداری از طرح‌های پتروشیمی گچساران علاوه بر ایجاد تعداد زیادی فرصت شغلی سالیانه یک میلیون و ۲۵۰ هزار تن محصولات پتروشیمی تولید می‌شود.
داریوش دیودیده افزود: طرح کارخانه لاستیک سازی باشت نیز از جمله طرح‌های صنعتی اقتصادی این است که بهره برداری از آن ۲ هزار و ۵۰۰ شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می‌کند.
وی بیان کرد: طرح پتروشیمی گچساران در سال ۱۳۹۷ بهره برداری می‌شود.
دیودیده تصریح کرد: زمین مورد نیاز طرح‌های کوچک پتروشیمی این شهرستان تأمین و اعتبار مورد نیاز آنها نیز پیش بینی شده است.
وی ابراز داشت: طرح کارخانه لاستیک سازی باشت نیز در حال تسطیح زمین و مذاکره برای تأمین فنّاوری، تجهیزات مواد اولیه با شرکت‌های معتبر بین‌المللی است.


کد مطلب: 285209

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/285209/جلسه-بررسی-طرح-های-اقتصادی-گچساران-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1