کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مردان این روستا فقط آب را نظاره می‌کند / وعده‌های بی‌سرانجام مسئولان در منطقه آب‌های خرسان/ آب در کوزه و ما تشنه‌لبان می‌گردیم

27 مهر 1396 ساعت 9:44


رودخانه «خرسان» یا همان پیوست رود «بشار» از پشت کوه بخش زیلایی گذر می‌کند و این در حالی است که مردم این دیار فقط عبور این آب‌ها را از دل کوه‌ها نظاره می‌کنند.
به گزارش کبنا از زیلایی، در بازدیدهایی که نماینده بویراحمد و دنا و مسئولان استان کهگیلویه وبویراحمد از منطقه زیلایی داشته‌اند، برای اشتغال این مردم قول‌هایی داده‌‌اند، اما متأسفانه تاکنون از سوی مسئولین هیچ اقدامی در این باره صورت نگرفت.
رودخانه «خرسان» بدون هیچ‌گونه بهره‌مندی‌ از کنار روستای زیلایی عبور می‌کند.
دولت طرح «اشتغال پایدار روستایی» را برای رشد و شکوفایی اقتصاد و کسب و درآمد در روستا به اجرا درآورد و تاکنون از این طرح چیزی عاید مردمان روستای زیلایی نشده است.
یکی از اهالی این روستا می‌گوید؛ دولت، با پمپاژ آب این رودخانه می‌توان مشاغل فراوانی را در بخش کشاورزی و باغداری برای مردم این منطقه ایجاد کند، و از مهاجرت روزافزون مردم روستای زیلایی به شهرها جلوگیری شود.
         
=============
گزارش از تقی آزاده
=============
 


کد مطلب: 285019

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/285019/مردان-این-روستا-فقط-آب-نظاره-می-کند-وعده-های-بی-سرانجام-مسئولان-منطقه-آب-های-خرسان-کوزه-تشنه-لبان-می-گردیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1