کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بگو و مگو بر سر خانه‌های سازمانی در کهگیلویه و بویراحمد / آیا استاندار باید به این مسئله ورود کند؟

26 مهر 1396 ساعت 23:36


گروه اجتماعی- با توجه به اینکه استفاده از منازل سازمانی آیین نامه دارد و مدیران می‌بایست طبق آیین نامه از منازل دولتی استفاده نمایند، ولی گاها براساس برخی بگومگوهای احتمالی، درحالیکه تعداد زیادی از کارمندان فاقد منزل، با اجاره‌های هنگفت و مشکلات معیشتی در خانه‌های استیجاری زندگی می‌کنند، بعضی مدیران منزل شخصی خود را اجاره داده و از منزل سازمانی استفاده می‌کنند. در پی همین سئوال پیش آمده و برای اینکه متوجه شویم وضعیت اینگونه اماکن اقامتی چگونه است و آیا تصاحب غصب است یا خیر و تکلیف مدیران با توجه به اینکه واجباتی نظیر نماز در این منازل بجا می‌آورند چیست، به سراغ مدیرکل بازرسی و مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد رفتیم، تا شاید جواب لازم را بیابیم.
مدیرکل بازرسی و مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، در پاسخ به سئوال خبرنگار کبنانیوز، مبنی بر اعلام نظر وی در خصوص استفاده از منزل سازمانی مدیران در صورت داشتن منزل شخصی، گفت: معمولاً تاکید شده کسانی که در حوزه خدمتی منزل شخصی دارند یا به‌صورت کامل مالک خانه ای هستند، حق استفاده از منزل سازمانی را ندارد. یقیناً در چارچوب مقررات مربوط مدیران هم از این قائده مثتثی نیستند.
محمود مؤمن نسب در ادامه در پاسخ به این سئوال خبرنگار، که گفته شد؛ پس با این وجود، اسکان مدیرانی که منزل ملکی دارند، در منزل سازمانی اداری جایز نیست، اظهار داشت: در قالب مفاد آیین نامه مربوط به شرایط منازل سازمانی اگر فردی با رعایت مقررات جاری، در منازل سازمانی باشند، جایز است و در غیر اینصورت اگر بر خلاف مقررات باشد، جایز نیست.
به گزارش کبنا، از این روز از استاندار کهگیلویه و بویراحمد انتظار می‌رود که به این مسئله ورود پیدا کند و با مدیران و کارمندانی که به ناحق و تنها بر اساس مسائل سیاسی و یا نفوذ از این خانه‌های سازمانی استفاده می‌کنند، برخورد قانونی کنند.


کد مطلب: 284968

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/284968/بگو-مگو-سر-خانه-های-سازمانی-کهگیلویه-بویراحمد-آیا-استاندار-باید-این-مسئله-ورود-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1