کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برگزاری همایش پیوند اولیاء و مربیان درچرام+تصاویر

26 مهر 1396 ساعت 17:13


همایش بزرگ ” پیوند اولیاء و مربیان ” چرام با حضور فرماندار ،امام جمعه ، رئیس آموزش و پرورش ، کارشناس انجمن اولیا و مربیان چرام و فرهنگیان و اولیا دانش آموزان و جمعی از مدیران ادارات درسالن آموزش و پرورش چرام برگزار شد.
به گزارش کبنا از چرام،رئیس آموزش و پرورش  شهرستان چرام در این همایش ضمن تبریک هفته پیوند اولیا و مربیان گفت:وقتی اولیا در مدرسه حضور پیدا می کنند از بعد روانشناسی در دانش آموز احساس رضایت بوجود بوجود می آید.
وی افزود:اولیا باید ارتباط مستمر با مدرسه داشته باشند و از خروج و ورود دانش آموزان و فرزندان و همچنین وضعیت تحصیلی آنها اطلاع داشته باشند.
صدرالله عزیزی با اشاره به یکی از معضلات امروزی که دانش آموزان کمتر سراغ کتاب می روند و بیشتر سراغ فضای مجازی می روند تاکید کرد:باید فضایی فراهم کنیم که دانش آموزان در خانه و مدرسه به کتاب علاقه مند شوند.
وی بیان کرد:شرکت در جلسات آموزش خانواده و استفاده از مشاوران خوب می تواند نقش مهمی در هدایت دانش آموزان داشته باشد.
در ادامه این نشست فرماندار چرام با تقدیر از تلاش های صورت گرفته و کسب رتبه های مختلف آموزش و پرورش چرام و تبریک هفته  پیوند اولیا و مربیان گفت:کسب این رتبه ها نتیجه تلاش و زحمات اولیا و دانش آموزان و فرهنگیان می باشد که نشان می دهد تعامل و ارتباط خوبی وجود دارد.
وی با اشاره به لزوم توجه و دقت بیشتر اولیا به دانش آموزان مقطع ابتدایی اظهار داشت:همه معلمان در این مقطع تلاش دارند و ما هر هزینه ای در راه آموزش و پرورش انجام دهیم برای خود و خانواده و فرزندانمان می باشد.
داریوش پاداش گفت:نباید فضایی بوجود بیاید که بین معلمان و اولیا فاصله ایجاد شود چرا که همه معلمان با تخصص و آموزشی که دیده اند در حال خدمت هستند و نباید این احساس بوجود بیاید کحه معلمان کم کاری می کنند.
وی تصریح کرد:به عنوان کسی که از متن همین مردم و جامعه روستایی هستم از خانواده ها انتظار دارم که نظارت بیشتری بر فرزندان خود و استفاده از  فضای مجازی داشته باشند.
براساس این گزارش برنامه های دیگری در همایش  برگزار شد و از مدرسان نمونه  خانواده در آموزش و پرورش چرام تجلیل بعمل آمد.
تصاویر:

گزارش:علی یاری زاده


کد مطلب: 284906

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/284906/برگزاری-همایش-پیوند-اولیاء-مربیان-درچرام-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1