کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رحیمی: ضرورت تقویت فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه / ایجاد پارک مطالعه در یاسوج

26 مهر 1396 ساعت 13:41



سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نگاه توسعه‌ای به فرهنگ به ویژه به مقوله کتاب و کتابخوانی در شهر یاسوج تقویت شود.



به گزارش کبنا از یاسوج، یاسر رحیمیان قبل از ظهر امروز در دیدار با شهردار یاسوج، اظهار کرد: باید این نگاه توسعه‌ای به فرهنگ به ویژه به مقوله کتاب و کتابخوانی در شهر یاسوج تقویت شد.

سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حمایت شهرداری از کتابخانه‌های عمومی، کمک به اعتلای فرهنگ مطالعه در شهر یاسوج است.

وی تصریح کرد: کتابخانه‌های عمومی در این شهر جوابگوی خیل عظیم جوانان اهل مطالعه نیست و شهرداری یاسوج می‌تواند با ایجاد کتابخانه یاریگر و همکار ما در این زمینه و در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی باشد.

سرپرست کتابخانه‌های عمومی با اشاره به همکاری‌های فرهنگی شهرداری یاسوج در سالهای اخیر افزود: ایجاد قرائتخانه برای جوانان، برگزاری مسابقات کتابخوانی و نمایشگاه‌های کتاب، نشست‌های مشترک فرهنگی و تبلیغات محیطی متناسب با موضوع کتابخوانی توسط شهرداری می‌تواند شروع خوبی برای تعامل در این زمینه باشد.

نستهن مقدم شهردار جدید شهر یاسوج نیز در این دیدار با تقدیر و ابراز خوشنودی از حضور سرپرست و کارشناسان در شهرداری یاسوج اظهار داشت: نگاه فرهنگی در شهرداری یاسوج در اولویت کار قرار خواهد داشت و این نگاه در زمینه مطالعه و فرهنگ کتابخوانی ویژه تر خواهد بود.

مقدم افزود: اعتقاد بنده به راین است که کتابخانه‌ها باید در بهترین مکانهای یک شهر ساخته شود تا استفاده مردم و جوانان از این مکان فرهنگی بیشتر شود.

شهردار جدید شهر یاسوج در این دیدار با ارائه طرح «پارک مطالعه» در فضاهای سبز شهر یاسوج عنوان کرد: در جلسه ای که با اعضای شورای شهر خواهیم داشت اجرای این طرح را در فضاهای سبز و بوستان‌ها و مکان‌هایی که خانواده‌ها استفاده می‌کنند عملیاتی خواهیم کرد.


به گزارش کبنا، در این دیدار معاونین و کارکنان کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد رحیمیان را همراهی کردند.


کد مطلب: 284824

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/284824/رحیمی-ضرورت-تقویت-فرهنگ-کتاب-کتابخوانی-جامعه-ایجاد-پارک-مطالعه-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1