کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با نوبخت چه گذشت؟

24 مهر 1396 ساعت 13:31


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان برای رفع محرومیت‌ها از چهره خود و توسعه زیرساخت‌ها نیازمند تخصیص بودجه ویژه‌ای است.
به گزارش کبنا از یاسوج، علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی نمایندگان استان در مجلس با نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار کرد.
احمدی در این دیدار با اشاره به سهم بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۶، اظهار کرد: ما خواستار توجه ویژه ریاست سازمان برنامه و بودجه کشور به استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم و انتظار می‌رود در راستای رفع محرومیت و کمک به توسعه کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات هزینه ای به صورت خاص در خصوص توسعه زیرساخت‌ها و تکمیل طرح‌های نیمه تمام به استان تخصیص یابد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بودجه پروژه‌های مهم استانی و ملی استان، اظهار کرد: کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت‌های قابل توجهی در حوزه آب، کشاورزی، انرژی و گردشگری است که به طور قطع در صورت جذب سرمایه گذار، تبلیغ و معرفی این مواهب خدادادی زمینه توسعه همه جانبه استان محقق می‌شود.
وی خواستار تقویت بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد شد و گفت: کمک به اجرای  و فعال شدن طرح‌های راکد و نیمه تمام، توجه ویژه به مناطق محروم استان و تزریق بودجه به پروژه‌های ملی و کلان استان ضرورت دارد و انتظار می‌رود اعتبار خاصی به پروژه‌های ملی محور پاتاوه - دهدشت، آبرسانی به چند شهر استان، فعال شدن و اجرای پروژه‌های پتروشیمی‌ها استان و آبرسانی به دشت‌ها و اراضی کشاورزی در استان تخصیص یابد.
به گزارش کبنا، علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در روزهای اخیر با حضور در تهران دیدارهای با رئیس بنیاد مستضعفان کشور و بنیاد علوی، نشست با معاون امور مجلس و استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دیدار با مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری خارجی ایران در آلمان و یک گروه سرمایه گذاری آلمانی داشته‌اند.
احمدی همچنین از شرکت‌های دانش بنیان حوزه آی سی تی دانشگاه تهران بازدید کرد و وضعیت نمایشگاه‌های استان را در کمیسیون لوایح دولت نیز پیگیری کرد.
وی در این دیدارها بر تقویت زیرساخت‌ها و افزایش سهم سرمایه گذاری در استان تاکید کرده و خواستار حمایت ویژه مسئولان کشوری برای توسعه استان شد.


کد مطلب: 284212

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/284212/دیدار-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-نوبخت-گذشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1