کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کارکنان آبفای کهگیلویه و بویراحمد با شاخه‌ گل به دیدار پاسداران سپاه فتح رفتند

23 مهر 1396 ساعت 12:39


ظهر  امروز مدیرعامل و جمعی از کارکنان شرکت آب و فاضلاب  استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در سپاه فتح استان ضمن محکومیت سخنان رئیس جمهور آمریکا، حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.

سیدعلی لدنی‌نژاد در دیدار با سرهنگ انصاری  جانشین فرمانده سپاه فتح استان با بیان  اینکه سپاه پاسداران از اصلی‌ترین  ثمرات انقلاب  اسلامی است، اظهار کرد: سپاه پاسداران در دل ملت ایران قرار دارد و  روز به روز جایگاه سپاه نزد مردم رفیع‌تر می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب  استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا در مورد نهادهای انقلابی ناشی از شکست نقشه‌های استکبار در منطقه توسط سپاه پاسداران است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران نهادی انقلابی بوده که همواره در کنار  مستضعفین و مظلومان جهان بوده است، تصریح کرد: همین موضوع باعث عصبانیت زورگویان  از سپاه پاسداران شده است.

سرهنگ جهانگیر انصاری نیز با تقدیر از مدیرعامل و کارکنان شرکت آب و فاضلاب اظهار کرد: سپاه پاسدران افتخار مردمی بودن و حمایت از مظلومان را دارد.

جانشین فرمانده سپاه فتح استان افزود: این گونه صحبت‌ها موجب محبوبیت هر چه بیشتر سپاه نزد مردم و مسؤولان می‌شود.

در ادامه این دیدار، مدیرعامل و کارکنان شرکت آب و فاضلاب  استان به همراه جانشین سپاه فتح استان با حضور بر گلزار مطهر شهید گمنام با آرمان‌های شهدا تجدید پیمان کردند.


کد مطلب: 283996

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/283996/کارکنان-آبفای-کهگیلویه-بویراحمد-شاخه-گل-دیدار-پاسداران-سپاه-فتح-رفتند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1