کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فراخوان المپیاد ورزشی بازنشستگان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد

18 مهر 1396 ساعت 21:02


اداره کل تأمین اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد از فراخوان مسابقات مقدماتی المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی استان در سال ۹۶ خبر داد.
این اداره کل در نظر دارد مسابقات مقدماتی المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی استان را در دو حوزه خواهران و برادران به تفکیک در دو بخش کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر و همکاران بازنشسته و مستمری‌بگیر باهدف ارتقای سلامت جسمی و روحی آنان برگزار کند.
بر پایه این گزارش، تمامی بازنشستگان و مستمری‌بگیران (بازنشسته، ازکارافتاده کلی، همسر بازمانده) اعم از زن و مرد زیرپوشش سازمان تأمین اجتماعی به‌شرط داشتن ۴۵ سال سن به بالا برای خواهران و ۵۰ سال سن به بالا برای برادران و هم‌چنین دارا بودن سلامت کامل جسمی و آمادگی لازم، مجاز به شرکت در مسابقات مقدماتی و المپیادهای ورزشی سراسری خواهند بود.
اداره کل تأمین اجتماعی استان از علاقه‌مندان دعوت کرد تا تاریخ ۳۰ مهرماه ۹۶ با مراجعه به کانون‌های بازنشستگی استان واقع در یاسوج، گچساران و دهدشت نسبت به ارائه درخواست ثبت‌نام و شرکت در مسابقات مقدماتی اقدام کنند.
رشته‌های ورزشی خواهران: دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، شطرنج و شنا.
 
رشته‌های ورزشی برادران: دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، شطرنج، شنا و فوتبال روی میز.
 
این گزارش حاکی است: بازنشستگان و مستمری‌بگیران همکار سازمان تأمین اجتماعی نیز باید به کانون بازنشستگی کارکنان تأمین اجتماعی استان مراجعه کنند.


کد مطلب: 283044

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/283044/فراخوان-المپیاد-ورزشی-بازنشستگان-تامین-اجتماعی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1