کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

احمدی: اجازه ندهیم کمربندی فقر شکل گیرد/ زارعی: افزایش جمعیت؛ فرصت یا تهدید

15 مهر 1396 ساعت 18:02


استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: اجازه ندهیم کمربندی فقر و معضلات اجتماعی در پایتخت طبیعت ایران شکل گیرد.
علی‌محمد احمدی در مراسم تکریم و معارفه شهرداران قبلی و جدید یاسوج که با حضور مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: توجه شهرداری‌های استان به سمت درآمدهای پایدار برای جذب سرمایه‌گذار متعلق به جناح و قوم خاصی نیست و شهرداری باید فرصت‌های سیاسی و اجتماعی عادلانه‌ای را ایجاد کند.
احمدی بابیان اینکه زیرساخت‌های یاسوج پایتخت طبیعت ایران باید تقویت شود تا اقتصاد این شهر بهبود یابد، گفت: مدیریت سکونت‌گاه‌های غیررسمی، جلوگیری از رشد حاشیه‌نشینی و مهاجرت‌های بی‌رویه از اولویت‌های اصلی شهردار جدید یاسوج است.
احمدی بر تعامل همه دستگاه‌ها با شهرداری تأکید داشت و گفت: اجازه ندهیم کمربندی فقر و معضلات اجتماعی در پایتخت طبیعت ایران شکل گیرد.
به گزارش کبنا، غلام‌محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در این مراسم نیز گفت: یاسوج به‌عنوان مرکز استان جایگاه مهمی دارد و روزبه‌روز جمعیت آن رو به افزایش است.
وی افزود: یاسوج تا ۲۰ سال آینده یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای کشور خواهد بود، که این موضوع خود یک فرصت و یک تهدید است، که باید با برنامه‌ریزی مناسب و تعامل همدیگر این فرصت را به یک موقعیت مناسب تبدیل کنیم.


کد مطلب: 282026

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/282026/احمدی-اجازه-ندهیم-کمربندی-فقر-شکل-گیرد-زارعی-افزایش-جمعیت-فرصت-یا-تهدید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1