کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مقدم: از نظر من مردم با هم برابر هستند / زیرساخت‌ها و معماری یاسوج با نام پایتخت طبیعت فاصله دارد

15 مهر 1396 ساعت 15:31


شهردار جدید یاسوج گفت: از نظر من، مردم برابر هستند، سیاست ما توزیع متوازن خدمات شهری در نقاط مختلف شهر برای توسعه پایدار است.
 
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، نستهن مقدم در مراسم تکریم و معارفه شهرداران قبلی و جدید یاسوج که با حضور مسوولان استانی برگزار شد، با بیان اینکه خدمات و امکانات شهری باید در شان و جایگاه مردم باشد و البته در همه جای شهر باید این امکانات توزیع شود، اظهار کرد: شهرداران گذشته برای توسعه شهر یاسوج خدمات فراوانی ارائه دادند، ولی زیرساخت‌ها و معماری این شهر با نام پایتخت طبیعت ایران فاصله زیادی دارد.
مقدم بابیان اینکه ساختار و زیرساخت‌های شهر یاسوج متناسب با یک شهر نوپا نیست، افزود: یاسوج پایتخت طبیعت ایران و نگین جنوب کشور است، بنا براین می‌طلبد که برای معماری و زیباسازی شهر تلاش‌های بیشتری صورت گیرد.
وی با اشاره به معضلات شهری یاسوج، اضافه کرد: کاهش حجم ترافیک، سینما و پارک‌های محله‌ای برای شهر یاسوج ضرورت دارد.
شهردار یاسوج بیان داشت: عدم مبلمان شهری، حجم گسترده ترافیک و معماری نامناسب مشکلات زیادی را برای شهر رقم‌زده است.
وی بابیان اینکه در زمینهٔ فضای سبز اقدامات خوبی صورت گرفته است، اظهار داشت: برای جذب توریست و گردشگران باید در زمینهٔ فضای سبز تلاش‌های بیشتری صورت گیرد.
شهردار یاسوج بابیان اینکه بدون تعارف یاسوج نیازمند توجه ویژه مردم است، گفت: ازنظر من، مردم برابر هستند، سیاست ما توزیع خدمات شهری در نقاط مختلف شهر برای توسعه پایدار است و باید امکانات و خدمات شهری متناسب با شأن و جایگاه مردم در همه جای شهر توزیع شود.
وی اضافه کرد:  مشارکت دادن مردم در توسعه شهر از اولویت‌های کاری شهرداری یاسوج است، و مردم برای توسعه شهر خود به میدان بیایند.
مقدم تاکید کرد: شهر یاسوج فرصت مناسبی برای کسب‌وکار گردشگری و ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی است.
وی بابیان اینکه آمده‌ام که یاسوج را به عنوان الگوی شهر سبز معرفی کنم، افزود: بنابر این فرهنگ سازی و رعایت حقوق شهروندی لازمه این کار است و ماها نباید به طور مثال با ریختن یک زباله قامت یک مرد را خم کنیم.
 


کد مطلب: 281994

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/281994/مقدم-نظر-مردم-هم-برابر-هستند-زیرساخت-ها-معماری-یاسوج-نام-پایتخت-طبیعت-فاصله

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1