کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پروژه‌های مهم یاسوج بازدید کرد (+تصاویر)

14 مهر 1396 ساعت 13:48


استاندار کهگیلویه و بویراحمد و دادستان مرکز استان با همراهی جمعی از مسوولان استان از پروژه‌های مهم شهر یاسوج بازدید کرد.
به گزارش کبنا از یاسوج، قبل از ظهر امروز استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا و جمعی از مسوولان از پروژه‌های مهم شهر یاسوج مرکز این استان بازدید کردند.
در این بازدید معاونین استاندار، مدیران کل‌ برخی دستگاه‌ها، دادستان مرکز استان، فرماندار بویراحمد، شهردار و رئیس شورای شهر یاسوج و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پروژه‌های پل‌های سوم و چهارم بشار یاسوج، ساختمان جدید استانداری، بیمارستان ۲۸۳ تختخوابی یاسوج، پارک جنگلی، آبشار و فرودگاه یاسوج بازدید کردند.

در این بازدید مسوولان از آخرین وضعیت پروژه‌ها و روند اجرایی آنها اطلاع پیدا کردند و تصمیم‌های لازم اتخاذ شد.
احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار از پروژه بیمارستان ۲۸۳ تختخوابی یاسوج، اظهار کرد: این بیمارستان ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.
وی در ادامه در بازدید از مرتفع‌ترین فرودگاه کشور در یاسوج، افزود: باند فرودگاه یاسوج هم اکنون ۲۶۰۰ متر است که قرار هست با اضافه شدن ۶۰۰ متر دیگر در آینده نزدیک هواپیماهایی با رده متوسط از جمله فوکو ۱۰۰ و ایرباس ۳۲۰ در آن برخاست و نشست کنند.
 


کد مطلب: 281494

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/281494/استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-پروژه-های-مهم-یاسوج-بازدید-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1