کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افتتاح ۴ کارگاه تولیدی صنایع دستی در شهرستان بویراحمد

13 مهر 1396 ساعت 12:54


ظهر امروز با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار شهرستان بویراحمد چهار کارگاه تولیدی صنایع دستی به نمایندگی از ۱۴ کارگاه تولیدی در شهرستان بویراحمد افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، محمود باقری در حاشیه افتتاح این کارگاه‌ها با بیان اینکه تا قبل از سال ۹۲، فقط هفت کارگاه تولیدی صنایع دستی در استان وجود داشت، گفت: از سال ۹۲ تا سال ۹۵ تعداد این کارگاه‌ها را به ۵۷ مورد افزایش دادیم.
وی هدف از افتتاح این کارگاه‌ها را ایجاد اشتغال عنوان کرد و افزود: تلاش داریم تا پایان سال ۹۶، تعداد کارگاه‌های تولیدی صنایع دستی استان را به ۱۰۰ کارگاه افزایش دهیم.
عضو کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اشتغال همراه با تولید از سیاست‌های این اداره‌کل در سال "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" است، گفت: با اعطای تسهیلات ارزان قیمت به هنرمندان صنایع دستی، تولید و اشتغال را در تمام نقاط کهگیلویه و بویراحمد رونق می‌دهیم.
باقری بیان کرد: ۱۴ کارگاه‌ صنایع دستی که امروز در شهرستان بویراحمد افتتاح شد ۵۶ فرصت شغلی مستقیم و ۱۰۰ فرصت شغلی غیرمسقیم ایجاد کرده‌اند.
وی ابراز کرد: چندین کارگاه تولیدی دیگر در روزهای آینده در سایر شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد با هدف تولید و اشتغال افتتاح می‌شود.


کد مطلب: 281164

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/281164/افتتاح-۴-کارگاه-تولیدی-صنایع-دستی-شهرستان-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1