کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رجم مزدوران، آنان صدای مردم نیستند!

13 مهر 1396 ساعت 13:02


رضا جمال‌زاده

در پاسخ به مطلب «آقای استاندار قله‌های دنا برای پرواز مناسب نیست» برای تحریریه کبنانیوز مطلب زیر ارسال کرده است:
نمی‌نویسند جز سیاهی و شرارت و ناپاکی و باطل را. سنگ می‌افکنم بر بت‌هایی که زنده‌اند و راه می‌روند و با مشتی کاغذ بهادار آلوده مجیز می‌شنوند و با تخریب دیگران منافع مزورانه خود را حفظ و مانع توسعه استان می‌شوند.
در دیار من هجمه و حمله علیه هر کس به کار بی‌دردسر و ساده‌ای تبدیل‌شده است و منتفعین سیاست زدگی و بلوا با داشتن چند مزدور قلم‌به‌دست اگر منافعش را درخطر ببیند شبانه با خط دهی به افراد حمله می‌کنند.
فرقی هم ندارد که باشد یا چه گفته باشد، صرفاً اقناع و ارضای ارباب خود مدنظرشان است.
در این فضای تیره‌وتار و مزدوری، برخی رسانه‌ها آن‌قدر حرف‌های از جنس زرد منتشر می‌کنند که حتی حق نیز به بوته فراموشی سپرده می‌شود و آن‌قدر زرد غالب است که اگر فردی هم احیاناً حرف حق و خدایی و مردم‌پسند بزند در سایه مزدوران قلم‌به‌دست کلامش شنیده نمی‌شود.
دکتر احمدی استاندار جدید را ندیده‌ام اما مواضعش را دنبال می‌کنم و حرف‌هایش را همچون آبی یافتم که در موریانه برخی منفعت‌طلبان ریخته می‌شود و خواب آرام و راحت مدیران تحمیلی را از چشمشان می‌رباید. او در اقدامی شایسته و درخور تحسین مانع از حضور متأخرین در جلسه مهم شورای اشتغال استان شد و یادآوری کرد که خروجی این جلسات به تحرک و پویایی اقتصاد و اشتغال‌زایی منجر می‌شود و از دغدغهٔ اشتغالی گفت که سایه عدمش بر تاروپود این استان گسترده شده است و تذکر دادند که در هر خانواده‌ای سه یا چهار جوان تحصیل‌کرده بیکار وجود دارد و مدیری که وقت‌شناسی و جدیت در کار نداشته باشد نمی‌تواند گره‌گشای مشکلات اقتصادی و بیکاری این مردم باشد.
دوستان قلم‌به‌دست مزدور کجای این حرف خلاف انسانیت، مدیریت، عقلانیت و دیانت است؟
چرا با پرداختن به حواشی و آسمان‌وریسمان بافتن و برای مشتی کاغذ آلوده که به حقوق پایمال‌شده این مردم محروم آغشته است، قلم را بر سفیدی کاغذ می‌چرخانید و چرک تولید می‌کنید! استانداری که کمتر از دو هفته آمده است کجایش پروازی است؟ آیا پرداختن به این موضوع نخ‌نما نشان از شتاب‌زدگی و مزدوری‌تان ندارد؟
به خود بیایید و منافع استان و عموم را با این مجیزها به قهقرا نبرید و بی‌شک اگر استان زرخیزمان با واژه محرومیت انس گرفته است بخش عمده آن متأثر از سیاست قلم‌به‌دستان مزدوری چون شماست. به خود بیایید.


کد مطلب: 281161

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/281161/رجم-مزدوران-آنان-صدای-مردم-نیستند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1