کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آقای نوروزی الان سخت نمی‌گیرم، یادتان رفت، اما نتیجه را می‌خواهم

13 مهر 1396 ساعت 0:25


استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گفت: تا دیر نشده و فرصت‌ها، منابع طبیعی و خدادادی این استان از بین نرفتند، برنامه آمایش سرزمینی را آماده و تحویل دهید.

به گزارش کبنا از یاسوج، علی‌محمد احمدی در نشست شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مدیران استان و معاونین استانداری برگزار شد، با بیان اینکه شورای برنامه‌ریزی از مهم‌ترین شوراها به شمار می‌رود، اظهار کرد: در شورا باید سیاست‌ها و پایش‌ها و عملیات اجرایی را از باب هدایت منابع و نظارت‌ها پی‌گیری کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمددر ادامه خطاب به رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گفت: این سازمان مطالعات آمایش استان را هر چه سریع‌تر آماده کنند و تا دیر نشده و فرصت‌ها، منابع طبیعی و خدادادی این استان از بین نرفتند، برنامه آمایش سرزمینی را آماده و تحویل دهید.
وی تصریح کرد: فرصتی به رئیس سازمان برنامه و بودجه استان داده‌ایم که امیدواریم از این فرصت استفاده کرده و هر چه سریع‌تر از این طرح که به مثابه ریل‌گذاری برای انجام کارها در استان است استفاده کنیم.
احمدی گفت: چند بار است که از شما خواستم که طرح آمایش استان را آماده کنید، اما چون هفته اول است و شما حتما مشغله داشتید و یادتان رفت، سخت نمی‌گیرم اما قطعا در دو هفته آینده نتیجه را از شما می‌خواهم.
وی با تأکید بر این که نباید اجازه دهیم مبادله موافقت‌نامه‌ها فرسایشی شوند تصریح کرد: همچنین باید دستگاه‌ها ۲۰ درصد بودجه خود را به صورت عملیاتی بودجه‌ریزی کنند که این طرح از برنامه چهارم در دستور کار بوده و هنوز محقق نشده است.
به گزارش کبنا، این در حالی است که حسن نوروزی قبل از این در تاریخ شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ اعلام کرده بود که این طرح تا پایان سال آماده است و بر اساس این طرح وضعیت موجود استان در تمام بخشها مشخص و اهداف رشد برای ۲۰ ساله آینده مشخص خواهد شد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد نیز در زمان‌های مختلف خبر از پایان این طرح داده بود، اما به نظر می‌رسد که خبری از طرح آمایش سرزمینی که قبل از این آقای رئیس وعده آن را داده بود، نیست.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به خوبی متوجه شده که مشکل این استان در بی‌نظمی و برنامه نداشتن مسوولان و عدم جدیت در کارها می‌باشد، که اخیراً در صحبت‌هایش بر روی آنها تاکید کرده است.
احمدی چرا با این لحن با حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سخن گفت.


کد مطلب: 281086

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/281086/آقای-نوروزی-الان-سخت-نمی-گیرم-یادتان-رفت-اما-نتیجه-می-خواهم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1