کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

احمدی: تیم فوتبال یاسوج راه‌اندازی شود

12 مهر 1396 ساعت 18:19


استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان تاکید کرد: تیم فوتبال در یاسوج راه‌اندازی شود.
به گزارش کبنا از یاسوج، علی محمد احمدی در نشست شورای برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به درخواست مدیرکل ورزش و جوانان برای رفع مشکلات ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج، اظهار داشت: با همکاری بخش خصوصی یک تیم فوتبال در لیگ دسته دوم تشکیل دهید.
وی عنوان کرد: در صورت تشکیل تیم فوتبال لیگ دسته دوم و درآمدازیی این تیم مجموعه مدیریت ارشد استان برای رفع مشکلات کنونی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج با وجود نواقص مختلف در دو سال پیش افتتاح شد و این مشکلات در تحویل موقت نیز رفع نواقص نشد.
سید محمد تقی علوی افزود: برای نگهداری از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج مشکلات متعددی داریم که انتظار می‌رود نماینده عالی دولت در استان برای برطرف کردن مشکلات این ورزشگاه مساعدت لازم را داشته باشند.
وی تاکید کرد: برای نگهداری و رفع مشکلات ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج نیازمند ۳۰ میلیارد تومان اعتبار هستیم.
پس از انحلال تیم فوتبال دسته یک شهرداری یاسوج با همکاری بخش خصوصی تیم فوتبال زاگرس یاسوج راه اندازی که به دلیل مشکلات مالی و نداشتن اسپانسر به لیگ دسته سوم فوتبال کشور سقوط کرد.
ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج با وجود هزینه میلیاردی احداث و هم اکنون هیچ گونه کاربردی نداشته و در توسعه ورزش و نشاط جامعه تاکنون نتوانسته نقشی ایفا کند.


کد مطلب: 281058

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/281058/احمدی-تیم-فوتبال-یاسوج-راه-اندازی-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1