کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

توضیحات شرکت برق در «خصوص قبوض بخش چاروسا که شیون به پا می‌کنند»

12 مهر 1396 ساعت 17:47


رئیس شرکت توزیع برق ناحیه کهگیلویه گفت: بالا رفتن بهای برق مصرفی در بخش چاروسا ناشی از مصرف وسایل گرم کننده پرمصرف مانند آبگرمکن و هیترهای برقی است.
خسرو پرویزی درخصوص وضعیت قبوض برق چاروسا افزود: یکی از مشکلاتی که مردم منطقه چاروسا با آن دست پنجه نرم می‌کنند، مشکل مبلغ قبوض برق است.
وی تاکید کرد: در صورتی که مردم الگوی مصرف را رعایت کنند میزان قبوض پرداختی آن‌ها نیز پایین می‌آید.
رئیس شرکت توزیع برق ناحیه کهگیلویه نبود گاز در این بخش را معضل بزرگی دانست و تصریح کرد: مردم از برق به عنوان سوخت استفاده می‌کنند و با استفاده کردن از آبگرمکن برقی و هیتر که مصارف آن‌ها برابر دو کولرگازی است ضمن مصرف نجومی هزینه برق خود را زیاد می‌کنند.
پرویزی اضافه کرد: مردم این منطقه به هشدارها و تبلیغات گسترده شرکت برق در زمینه رعایت الگوی مصرف کمترین توجهی نکرده و نمی‌کنند.
وی خواستار گازرسانی هر چه زودتر به این منطقه جهت رفع مشکل قبوض برق آن‌ها شد.
حجت الاسلام صلواتی- امام جمعه شهر قلعه رئیسی، مرکز بخش چاروسا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نسبت به بهاء برق ثبت شده در قبوض مردم چاروسا گلایه داشت و گفت؛ در هر دوره بین ۴۰۰ هزار تومان تا ۸۰۰ هزار تومان یا حتی یک میلیون تومان برای هر خانوار قبض برق می‌آید که با ورود قبض برق به منازل اهالی بخش چاروسا و قلعه رئیسی آه و ناله و شیون به پا می‌کنند.(ایسنا)


کد مطلب: 281056

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/281056/توضیحات-شرکت-برق-خصوص-قبوض-بخش-چاروسا-شیون-پا-می-کنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1