کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

باقری: برای برگزاری جشنواره‌ها پولی نداریم + پاسخ استاندار

12 مهر 1396 ساعت 17:39


استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به مدیرکل گردشگری استان، گفت: به دلیل نبود اعتبارات به فکر زیرساخت‌های گردشگری باشید، اگر پول ندارید، جشنواره برگزار نکنید.
به گزارش کبنا از یاسوج، محمود باقری عصر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست استاندار این استان برگزار شد، اظهار کرد: جشنواره‌های سنتی و گردشگری را می‌خواهیم در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار کنیم، اما متأسفانه شورای برنامه‌ریزی هیچ گونه اعتباری برای برگزاری این جشنواره به ما اختصاص نداده‌اند، و سازمان مرکزی هم به ما گفته است که جشنواره‌ها را با همکاری بخش خصوصی برگزار کنید.
بنا بر این گزارش، علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به اظهارات باقری، گفت: پاسخ خوبی به شما داده‌اند، جشنواره‌ها را به بخش خصوصی واگذار کنید، شما هر جا که نمی‌توانید، جشنواره برگزار نکنید و هر جا که می‌توانید، جشنواره برگزار کنید.
احمدی ادامه داد: وظیفه شما ایجاد زیرساخت‌های گردشگری است، اگر پول ندارید، جشنواره برگزار نکنید.
باقری در ادامه گفت: بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد آنقدر توانمند نیست که بتوانند، جشنواره‌های ما را برگزار کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش پایانی صحبت‌هایش از دل مدیران‌کل ورزش و گردشگری درآورد و گفت که حالا ما به مزاح در مورد ورزش جملاتی گفتیم ولی واقعیت این است که همه بخش‌ها در جای خود مهم هستند، ورزش و جشنواره هم مهم هستند ولی بحث این است که بودجه‌های دولتی محدود است و ما باید راهکارهایی را پیدا کنیم که این وابستگی به اعتبارات دولتی کم شود.


کد مطلب: 281053

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/281053/باقری-برگزاری-جشنواره-ها-پولی-نداریم-پاسخ-استاندار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1