کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برنامه‌های هفته ناجا در کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد / از نشست با ریش سفیدان تا افتتاح شهرک ترافیک

12 مهر 1396 ساعت 11:35


فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های هفته ناجا در این استان را تشریح کرد.
به گزارش کبنا از یاسوج، سردار مهدی انصاری صبح امروز در جمع خبرنگاران با تبریک هفته ناجا و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی، اظهار کرد: در هفته ناجا برنامه‌های متنوعی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دیدار با امام جمعه یاسوج، نماینده ولی فقیه، غبارروبی گلزار شهدا، تجلیل از خادمان نماز، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و افتتاح نماز خانه شهر باشت از جمله برنامه‌های این هفته در استان کهگیلویه و بویراحمد است.
وی با بیان اینکه اولین روز این هفته به نام «پلیس: جامعه ایمانی، ارزش‌های اسلامی و عزت حسینی (ع)» شده است، اظهار کرد: در این روز قبل از خطبه‌های نماز جمعه سراسر کشور مسوولان نیروی انتظامی به تشریح دستاوردهای ناجا می‌پردازند.
سردار انصاری گفت: در دومین روز که به نام «پلیس: حرفه ای گرایی، دانش بنیانی، کارآمدی» نامگذاری شده است، اتوبوس پلیس پیشگیری در سطح شهر یاسوج راه‌انذازی می‌شود.
فرمانده نیروی انتظامی گفت: ویزیت رایگان توسط پزشکان و دندانپزشکان برای عموم مردم در هفته ناجا انجام می‌گیرد.
سردار انصاری از افتتاح شهرک ترافیک همیاران پلیس خبر داد و گفت: این شهرک ترافیک در پارک مهرورزی افتتاح خواهد شد.
وی افزود: نشست با دستگاه قضایی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، اهداء خون توسط کارکنان و نشست با سران طوایف از دیگر برنامه‌های هفته ناجا در استان کهگیلویه و بویراحمد است.
این مسوول ارشد نیروی انتظامی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکشنبه ۱۱ مهرماه سومین روز از هفته نیروی انتظامی «پلیس: قانون گرایی، مشارکت عمومی، انضباط اجتماعی» نامگذاری شده است.
انصاری ادامه داد: دوشنبه ۱۲ مهر با عنوان «پلیس: آموزش همگانی، اعتماد مردمی، امنیت پایدار»، سه شنبه با عنوان «پلیس: پیشگیری اجتماعی، اقتدار و توانمندی، آرامش عمومی»، چهارشنبه با عنوان «پلیس: مردمداری، رأفت و مهربانی، سرمایه اجتماعی» و پنج شنبه به عنوان آخرین روز از هفته ناجا با عنوان «پلیس: فضایل اخلاقی، ایثارگری، جهاد و شهادت» نامگذاری شده است.
وی تصریح کرد: برنامه‌های متنوعی زیادی در این هفته ناجا برگزار خواهد شد.


کد مطلب: 280964

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/280964/برنامه-های-هفته-ناجا-کهگیلویه-بویراحمد-تشریح-نشست-ریش-سفیدان-افتتاح-شهرک-ترافیک

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1