کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در واکنش به گزارش «کبنانیوز»؛ تامین مدرسه پیش ساخته روستای «سرگچ» دیشموک

10 مهر 1396 ساعت 16:16


در پی گزارشی در خصوص نبود مدرسه در روستای «سرگچ» دیشموک و ترک تحصیل دانش آموزان این روستا، نماینده کهگیلویه بزرگ خبر داد که مدرسه پیش ساخته برای این روستا تهیه و به زودی نصب می‌شود.
به گزارش کبنا، دفتر ارتباطات مردمی نماینده کهگیلویه بزرگ با ارسال متنی در خصوص خبر نبود مدرسه «سرگچ» اینگونه توضیح داده است؛
خدای بزرگ را شاکریم که هستند مردان بزرگی که درد همنوع را می‌فهمند و با انفاق بخشی از اموال و آبروی خویش نیاز دیگران را برآورده می‌سازند.
پس از اطلاع رسانی رسانه‌ها و استمداد برخی دلسوزان، دانش آموزان و مردم روستا از مسئولان مبنی بر نبود فضای آموزشی و امکان ترک تحصیل فرزندان مشتاق تحصیل، موضوع به‌صورت جدی در دستور کار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
مردم شریف کهگیلویه بزرگ مستحضرند که مهندس عدل هاشمی پور توجه جدی و اهتمام ویژه به مقوله فرهنگ به خصوص آموزش و پرورش داشته و دارند.
خوشبختانه در یک و نیم سال گذشته بیش از ۱۴ کانکس و تعداد ۶ مدرسه و خوابگاه در حال ساخت هستند که ۴ مدرسه در مهرماه سال جاری به بهره برداری خواهند رسید. اما متأسفانه کمبود فضای آموزشی و تجهیزات در کهگیلویه بزرگ، معضل جدی است و نیاز به عزم جدی و همت مسئولان دارد.
نظر به اهمیت موضوع و لزوم ادامه تحصیل دانش آموزان روستای سرگچ، با همت، تلاش و پیگیری جدی سردار هاشمی پور یک دستگاه کانکس سه کلاسه برای سال جاری از طریق خیّرین تأمین گردید.
به دلیل صعب العبور بودن منطقه و رایزنی نماینده مردم، کانکس از نوع پانلی و به ‌صورت پیچ مهره‌ای بوده که پس از حمل، در محل مدرسه به هم متصل می‌شوند. تا بار دیگر لبخند رضایت بر لبان مشتاقان تحصیل نقش ببندد تا بدون دغدغه و با آرامش خاطر به تحصیل ادامه دهند.
به فضل پروردگار حداکثر تا هفته اول آبانماه جاری کانکس مذکور به روستای سرگچ دیشموک حمل خواهد شد.
خداوند بزرگ اجر و پاداش خیّرین و مسببان امور را عطا فرماید ان شاءالله.
دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده


کد مطلب: 280279

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/280279/واکنش-گزارش-کبنانیوز-تامین-مدرسه-پیش-ساخته-روستای-سرگچ-دیشموک

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1