کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برگزاری کارگاه آموزشی کمک‌های اولیه در لنده

6 مهر 1396 ساعت 19:45


کارگاه آموزشی کمک‌های اولیه در بلایا و حوادث غیرمترقبه در شبکه بهداشت و درمان زبرگزار شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده از برگزاری کارگاه آموزشی کمک‌های اولیه در بلایا و حوادث غیرمترقبه در شبکه بهداشت و درمان لنده برای تیم واکنش سریع و رابطین بهداشتی خبر داد.
در ابتدای این کارگاه، امراله خانی مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده، ضمن تشکر از زحمات رابطین و سایر همکاران گفت: که با توجه به شرایط استراتژیکی و حادثه‌خیز بودن کشورمان لازم است مربیان و داوطلبان سلامت مبانی و اصول کمک‌های اولیه در شرایط بحران را به‌صورت تئوری و عملی فراگیرند.
وی افزود: این کارگاه آموزشی با توجه به‌ضرورت کمک‌های اولیه برای تیم واکنش سریع و رابطین بهداشتی و باهدف توانمندسازی و ارتقاء مهارت‌های اعضای تیم واکنش سریع در مقابله با بلایا در شرایط اضطراری، با حضور اعضای چارت سامانه فرماندهی حادثه ستاد شبکه بهداشت و مراکز و رابطین بهداشتی در سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان لنده برگزار شد.
در این کارگاه آموزشی که توسط واحد کاهش خطر بلایا شبکه بهداشت و درمان لنده و با همکاری مرکز فوریت‌های پزشکی برگزار شد، کلیات کمک‌های اولیه، احیاء قلبی- ریوی، اقدامات لازم در اورژانس‌های محیطی مانند برق‌گرفتگی و غرق‌شدگی، سوختگی‌ها، روش حمل مصدوم، تروماها و کنترل خونریزی به‌صورت تئوری و عملی آموزش داده شد.


کد مطلب: 278862

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/278862/برگزاری-کارگاه-آموزشی-کمک-های-اولیه-لنده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1