کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام جمعه خطاب به مسوولان گچساران؛ مغرور نشوید، نگویید وقت ندارم / به فکر کسانی باشید که پول و پارتی ندارند

6 مهر 1396 ساعت 18:35


امام جمعه گچساران گفت: مدیران سعی کنند به فکر آنهایی باشند که پول و پارتی ندارد و گره‌ای از مشکلات مردم باز کنند.
به گزارش کبنا از دوگنبدان، حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در نشست شورای اداری و تودیع و معارفه شهردار دوگنبدان که با حضور نماینده گچساران و باشت، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار گچساران و اعضای شورای اداری این شهرستان گچساران برگزار شد، با تسلیت ایام ماه محرم، اظهار کرد: خدا را به آبروی اهل بیت قسم می‌دهیم به همه ما توفیق عنایت فرماید جزء محبان اهل بیت عصمت و طهارت باشیم.
امام جمعه گچساران ادامه داد: این گونه نیست که فکر کنیم از ما مدیر برتر و بهتر دیگر کسی نیست؛ این گونه نیست که ما چون امروز مسوول هستیم از دیگران بهتر هستیم و ما از آسمان نازل شده‌ایم.
وی با اشاره به فرمایشات امام حسین (ع) گفت: باید وقت را مغتنم شمرد و دچار غرور و تکبر نشوید که به مراجعه کننده بگویید وقت ندارم.دنیا محل گذر است لذا باید بدانیم این منصب‌ها متعلق به بیت المال و مملکت است و باید این فرصت را مغتنم شمرد و با خدمتگزاری به فکر ثواب اخروی باشیم.
حجازی ادامه داد: سعی کنیم به فکر آنهایی باشیم که پول و پارتی ندارد و سعی کنیم گره‌ای از مشکلات مردم باز کنیم و کاری نکنیم در دنیا و آخرت بدبخت شویم.
امام جمعه گچساران با تأکید بر تقویت فرهنگ عاشورایی در جامعه به شهادت شهید حججی اشاره کرد و افزود: شهید حججی جوانی مانند دیگر جوان‌ها بوده است اما کاری می‌کند و دنیا را تکان می‌دهد.


کد مطلب: 278844

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/278844/امام-جمعه-خطاب-مسوولان-گچساران-مغرور-نشوید-نگویید-وقت-ندارم-فکر-کسانی-باشید-پول-پارتی-ندارند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1