کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مداحان «بی‌وفا»؛ آنان که به «خادمی» وفا نکردند به «احمدی» هم نمی‌کنند

4 مهر 1396 ساعت 12:04


آریا بی باک
چند روزی از تشکیل دولت یازدهم نگذشته بود که برخی از کارکنان استانداری اقدام به تشکیل جلسات محفلی و شبانه گرفتند تا خود زمام امور استان کهگیلویه و بویراحمد را در دست بگیرند.

این افراد که برخی‌هاشان در ستادهای محسن رضایی و سعید جلیلی فعال بودند کم کم از اختلافات ناشی از انتصاب موسی خادمی مابین نمایندگان و مجمع اصلاح طلبان نهایت استفاده و بهره برداری را نمودند و با سیاست نفاق و دو رویی شب با دکتر تاجگردون و حاج زارعی خوش و بش می‌کردند و روز با تیم اصلاح طلبان و عصر هم با حلقه ساداتی‌ها جلسات محفلی داشتند و کم کم و بی هیچ هزینه ای پست‌های کلیدی در استانداری و پست‌های درآمد زا را در دستگاه‌های اجرایی تصاحب نمودند. و خیلی راحت به ریش غلامرضا تاجگردون، سید باقر موسوی و سید ضیا الدین رضاتوفیقی و امروز هم به ریش سید موسی خادمی می‌خندند.
برخی از این مدعیان چنان گوی سبقت را از بقیه راندند و چنان دستمال‌ها و پاچه‌ها را مورد توجه قرار دادند که گویی بقیه نیروهای اصلاح طلب به جای آن‌ها در ستادهای انتخاباتی اصولگرایان فعال بودند؟؟؟؟
اینان در ۴ سال صدارت سید موسی خادمی حلقه ای تشکیل دادند و جز به منافع باندی و خانوادگی و طایفه ای نیاندیشیدند.  و دقیقاً مهم‌ترین ضعف استانداری سید موسی خادمی همین قسم مدیران فرصت طلب بودند که با مشاوره‌های غلط زمینه بدبینی مردم و اصلاح طلبان را به دولت و شخص موسی خادمی فراهم آوردند.  و تلاش‌ها و خدمات دولت را با رفتارهای فرصت طلبانه و چاپلوسانه خویش به حاشیه بردند.
حالا بنا به تصمیم جدید دولت و گویا با مشورت نمایندگان مجلس شورای اسلامی استانداری جدید انتخاب شده است که احتمال نزدیکی و رفاقت ایشان با دکتر تاجگردون و حاج زارعی می‌رود ولی در یک اقدام بی سابقه و غیره اخلاقی کسانی که تا دیروز سایه نیروهای منتسب به تاجگردون را با تیر زهرآگین می‌زدند و شب و روز با تملق دکتر خادمی را از بدنه نیروهای حامیان دولت دور می‌کردند یک دفعه به دکتر موسی خادمی پشت کرده و بی وفایی نموده و مجدداً با اقدامی غیره اخلاقی تر مداح تاجگردون و نیروهایش شده‌اند،؟
کاش این آدم‌ها حداقل به دکتر سید موسی خادمی وفادار می‌ماندند.  و بداند که در دولت خیالی ما این مداحان بی وفا جایگاهی نخوانده داشت و اگر خدا کمک کند مبنا شایسته سالاری خواهد بود نه چاپلوس سالاری؟
زیرا کسانی که به دکتر خادمی وفا نکردند به دکتر احمدی هم نمی‌کنند......


کد مطلب: 278287

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/278287/مداحان-بی-وفا-آنان-خادمی-وفا-نکردند-احمدی-هم-نمی-کنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1