کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تاکید استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر تسریع روند پیشرفت پل سوم بشار یاسوج/بلاتکلیفی ۴۰۰ میلیارد تومان انباشته در حوزه راه

4 مهر 1396 ساعت 13:01


استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: روند پیشرفت فیزیکی پل سوم بشار یاسوج شتاب بگیرید.

به گزارش کبنا از یاسوج، علی محمد احمدی در دیدار مسوولان حوزه راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: ۴۰۰ میلیارد تومان انباشته بدهی در این حوزه که تمام روند صورت وضعیت، مناقصه، تفاهمنامه انجام و تایید شده، پیمانکار انتخاب و واگذاری و عملیات اجرائی صورت گرفته عدد بسیار بزرگی است و برای تامین آن موضوع در وزارتخانه با جدیت پیگیری شود.

وی اظهار داشت: این بدهی‌ها عقبه کارگری و عملگی دارند و ضروری است برای آن‌ها فکری کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر اولویت بندی و سرعت بخشی به پروژه هائی که برای مردم ضرورت و حساسیت دارد، پیگیری اعتبار از مرکز جهت تسریع در روند و پیشرفت فیزیکی آن‌ها، نظارت و دقت بر کیفیت پروژه‌ها و مدیریت موضوع بدهی پیمانکاران تاکید کرد.

احمدی، حوزه راه و حمل و نقل زمینی و هوائی استان را زیرساخت اصلی برای توسعه استان برشمرد و گفت: با وضعیت موجود پروژه دیگری در این خصوص برای استان تعریف نشود تا اینکه طرح‌ها و پروژه‌های در دست اجرا ساماندهی شوند.

وی با بیان اینکه، یکی از شاخص‌های ارزیابی مدیر جذب اعتبار از مرکز کشور است، ابراز داشت: ردیف‌های ملی را شناسائی کنید و برای تامین و جذب اعتبار در مرکز کشور به دنبال منابع مالی باشید.

احمدی تصریح کرد: با تکیه بر احکام برنامه ششم توسعه و سند آمایش، برنامه پنج ساله در خصوص وضعیت حوزه راه، حمل و نقل هوائی و زمینی و شهرسازی، راهداری، پایانه‌ها، هواشناسی، راه‌های روستائی و راه آهن تدوین و بیلان کاری و رشد شاخص به صورت مبنای زمانی هر فصل و یا شش ماه در آن مشخص شده ارائه گردد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به تسریع در روند پیشرفت فیزیکی پل شماره ۳ بشار یاسوج، محورهای شریانی یاسوج -بابامیدان، یاسوج- سپیدان و پاتاوه – دهدشت به دلیل بار ترافیکی و تاثیر آن‌ها بر توسعه اقتصادی و گردشگری استان تاکید کرد.


کد مطلب: 278252

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/278252/تاکید-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-تسریع-روند-پیشرفت-پل-سوم-بشار-یاسوج-بلاتکلیفی-۴۰۰-میلیارد-تومان-انباشته-حوزه-راه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1