کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

«رقیه‌پناهی» رئیس شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان کهگیلویه و بویراحمد شد / تکذیب تنش در جلسه شورای اصلاح‌طلبان / هیچ تقابلی با استاندار نداریم (+تصاویر)

3 مهر 1396 ساعت 23:55


جلسه شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، جلسه شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور اعضای این شورا در یاسوج مرکز استان برگزار شد.
در این جلسه بر اساس رأی اعضا رقیه‌ پناهی به عنوان رئیس دوره‌ای شورای اصلاح‌طلبان و علی خواجوی نیز  به عنوان دبیر شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
محمد شفیع رحیمی یکی از اعضای شورای اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سئوال خبرنگار کبنا مبنی بر اینکه خروجی این جلسه چه بوده است؟ اظهار کرد: در این جلسه پیرامون مسائل مختلف جریان اصلاح‌طلبی بحث و گفت‌وگو شد.
وی ادامه داد: همچنین در این جلسه نسبت به استراتژی اصلاح‌طلبان در چهار سال آینده بحث و گفت‌وگو شد.
عضو شورای اصلاح‌طلبان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این جلسه هیج بحثی مبنی بر تقابل و یا اختلاف با استاندار کهگیلویه و بویراحمد نشد و تنها موضوعاتی از قبیل پیگیری مطالبات جریان اصلاح‌طلبان مطرح شد.
رحیمی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان از نحوه انتخاب استاندار گلایه داشتند، تاکید کرد: هیچ حرفی مبنی بر تقابل با استاندار صورت نگرفت.
وی افزود: در این جلسه بیان شد که اصلاح‌طلبان در زمان‌های مناسب پیرامون موضوعات مختلف سیاسی و انتصاب مدیران موضع‌گیرهای لازم را اتخاذ خواهند کرد.
این عضو شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سئوال خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا در این شورا تنشی به وجود آمد، گفت: اصلاً تنشی وجود نداشت، متأسفانه برخی افراد معلوم‌الحال با دامن زدن به اختلافات به دنبال خودشیرینی هستند، بالاخره بیش از ۲۰ نفر این شورا عضو دارد و قطعاً در موضوعات مختلف با هم اختلاف نظر هم دارند اما در نهایت تصمیم به شکل واحد اجرا می‌‍شود.


کد مطلب: 278243

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/278243/رقیه-پناهی-رئیس-شورای-هماهنگی-اصلاح-طلبان-کهگیلویه-بویراحمد-تکذیب-تنش-جلسه-هیچ-تقابلی-استاندار-نداریم-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1