کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

«هللی بعده بویگ» مخالفان خادمی

3 مهر 1396 ساعت 20:30


سعید پرشکوهی
از قدیم در مورد عالم سیاست گفته‌اند که پدر و مادر ندارد و منظور از این جمله هم این است که متاسفانه در این فضا بی انصافی و بعضاً کم وجدانی در اوج است و فعالان این حوزه برای رسیدن به قدرت و در کنار قدرت ماندن دست به هر کار و رفتاری میز نند.
موسی خادمی خوب یا بد، ضعیف یا موفق توانست بیشترین عمر خدمت در کسوت استانداری در استان کهگیلویه و بویراحمد را به نام خود ثبت کند و بعد از آن نیز با تأیید دولت در یک استان بزرگ‌تر به ادامه کار بپردازد و همین اتفاق به تنهایی خود گواه و موئد رضایت دولت از عملکرد اوست.
نه بنده و نه هیچ کس دیگر و حتی خود شخص وی آنگونه که در روز تودیعش نیز اشاره داشتند منکر کاستی‌ها و ضعف‌ها و نتوانستن‌ها در دوران ایشان نیستند ولی آنچه که برای بنده در این چند روز جالب بود رفتارهای برخی از افرادی بود که البته بالشخصه نامی از آن‌ها نشنیده بودم.
از جمله این آقایان فردی به نام «م» است که بعد از روئت نام ایشان در فضای مجازی و بویژه تلگرام که به خاطر ساختار و فرم خاصش جولانگاه مانور برای خیلی‌ها شده است پیگیر شدم و متوجه شدم ایشان در کارنامه خود سابقه حضور در بخشداری چرام را داشته است که البته این سابقه خود حکایت‌ها دارد و حرف‌ها که از حوصله این نوشتار خارج است.
و یا برخی چهره‌های فعال در حوزه رسانه که همه آن‌ها را می‌شناسیم و میدانیم هم نماد چه هستند کسانی که در چهار سال گذشته به هر دری می‌زدند تا به استاندار وقت نزدیک شوند ولی در لحظه ای که یقین پیدا کردند خادمی رفتنی است مدعی بررسی عملکرد او شدند.
حال این رفتارها و کارها را هم اگر بگذاریم به حساب نقد یک مدیر هیچ اشکالی ندارد ولی جالب‌تر تلاش همین افراد برای نزدیکی به استاندار جدید و تشکیل گروه‌های خیالی مشاوره و نوشتن مقالات توصیه ای است.
بد نیست به عنوان متمم مقالات این عزیزان یادآور شویم که دقیقاً مشکل استان همین افراد و رفتارهای خاص همین آقایان است که تعصب سیاسی و قومی آن‌ها تن استان را به این حال روز نزار و بدتر از نحیف انداخته است.
افرادی که صرفاً در پی سهم خواهی و امتیاز هستند و اگر امیتاز به دست آوردند حامی هستند ولی اگر چیزی نصیبشان نشد حتی حاضران در مراسم سخنرانی رئیس جمهور در یاسوج اخلال بوجود بیاورند.
بسیاری از همین مدعیان امروز که این گونه نویسنده شده‌اند و یا در فضای مجازی مطالب و عکس‌ها را به اشتراک می‌گذارند تا چندی پیش وقتی احساس کردند خادمی ماندنی است به هر دری می‌زدند تا به او نزدیک شوند ولی از لحظه ای که رفتن او را یقین پیدا کردند به تکاپو افتادند و در نقش یک دلسوز برای مردم استان نسخه تجویز می‌کنند. البته نسخه‌های باطل شده ای که فقط به درد خودشان می‌خورد.


کد مطلب: 278221

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/278221/هللی-بعده-بویگ-مخالفان-خادمی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1