کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

زارعی در گذشت مرحومه معصومه آقایی را تسلیت گفت

3 مهر 1396 ساعت 17:24


نماینده مردم شریف شهرستانهای بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی درگذشت بانوی فداکار و فرهنگی فرهیخته مرحومه معصومه آقایی را تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی نماینده بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی، متن پیام غلام محمد زارعی بدین شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَهٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ
خانواده محترم آقایی و ایرانی پور
 
درگذشت بانوی فداکار و فرهنگی فرهیخته مرحومه معصومه آقایی به عنوان آموزگاری فرزانه و انسانی والا که  توفیق داشت تا زیباترین لحظات عمر گرانمایه خویش را در عرصه تعلیم وتربیت و آموزش کودکان شهرستان بویراحمد سپری نماید ، موجب تاسف و دریغ فراوان است.
بدون شک مرگ زندگی بخش آن مرحومه و اقدام فداکارانه خانواده خیراندیش ایشان برای اهدای اعضای وی و حیاتی دوباره  بخشیدن به پنج خانواده دردمند ، جلوه‌ای از عشق، ایثار و جوانمردی را به نمایش گذاشت و مسیر زندگی ایثارگرانه ایشان را در طلیعه مهر و بازگشایی مدارس کامل کرد.
اینجانب در نهایت تأثر و تألم خاطر، درگذشت آن معلم فقید را به خانواده‌ و بازماندگان خصوصا همسر و فرزندان گرامی ایشان و جامعه فرهیخته فرهنگیان و مردم شریف و قدر شناس شهرستان بویراحمد تسلیت و تعزیت گفته واز درگاه خداوند بزرگ برای آن مرحومه غفران و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت دارم.
 
غلام محمد زارعی
نماینده مردم شهید پرورشهرستان های بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی
بنابراین گزارش؛  مرحومه معصومه آقایی ۴۸ ساله و از معلمان ابتدایی شهر یاسوج که بیش از ۲۰ سال خدمت خالصانه و خیرخواهانه در مدارس یاسوج و روستاهای حومه داشت، اعضای بدن وی را به بیماران نیازمند اهداشد.

 


کد مطلب: 278182

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/278182/زارعی-گذشت-مرحومه-معصومه-آقایی-تسلیت-گفت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1