کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

۴شهر استان از تنش آبی خارج شد/ هدفگذاری خروج سایر شهرها از تنش

3 مهر 1396 ساعت 13:02


سیدیعقوب فرجی  صبح امروز در جمع مدیران و معاونان  شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بروزرسانی رفع شکستگی و مرمت شبکه توزیع آب شهرهای استان به خصوص شهرهایی که بیشتر با مشکلاتی از این جنس مواجه هستند از برنامه‌های اصلی حوزه بهره‌برداری است.
معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با برنامه‌ریزی های انجام شده طی سال‌های اخیر تعداد شهرهای دارای تنش آبی از ۸ شهر به ۴ شهر در سال جاری کاهش یافت که این مهم در اثر برنامه‌ریزی و  تقویت زیرساخت‌های لازم  بدست آمد.
وی با اشاره به اینکه  رفع تنش آبی در شهرهای یاسوج، مادوان، سوق و دیشموک از برنامه‌های اصلی شرکت آب و فاضلاب استان است،گفت: با اجرای برخی پروژه های  در دست اجرا در سال های آتی شاهد کاهش و رفع اثرات تنش آبی در  این شهر ها خواهیم بود.
معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر تقویت تیم اتفاقات و رفع شکستگی شهرها عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۵۵ مورد شیرآلات شبکه توزیع در سطح شهرهای استان شناسایی و مرئی‌سازی شده است.
فرجی  افزود: در سال گذشته نیز  شناسایی و مرئی سازی ۱۴۵ مورد شیرآلات شبکه توزیع در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.


کد مطلب: 278129

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/278129/۴شهر-استان-تنش-آبی-خارج-هدفگذاری-خروج-سایر-شهرها

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1