کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

احمدی: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان موظف به ارائه گزارش ۳ و ۶ ماهه شدند

3 مهر 1396 ساعت 10:07


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران به‌طور حتم برنامه عملیات ۵ ساله داشته باشند و هر سه‌ماهه و شش‌ماهه از دستگاه‌ها گزارش کارخواهم خواست.
علی‌محمد احمدی در نشست با مسئولان دستگاه قضایی و مدیران دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: ظرفیت‌های این استان درزمینهٔ مواهب طبیعی، صنعتی، کشاورزی، آب، انرژی و گردشگری کم‌نظیر بوده که باید با شناسایی این قابلیت‌ها و معرفی آن‌ها گامی بلند برای برون‌رفت از مشکلات فعلی برداشت.
وی راه موفقیت و مسیر روشن را درگرو همکاری و همدلی همه قوای نظام دانست و افزود: نگاه سیستمی به همه بخش‌ها و رویکرد تعاملی با همه نهادها، سازمان‌ها از اولویت‌های مدیریتی در استان است.
وی اتخاذ شیوه‌های مبتکرانه برای مقابله با وقوع جرم و فرهنگ‌سازی را مهم‌ترین عامل برای مقابله با این پدیده برشمرد و گفت: تقویت و حمایت از شورای فرهنگ عمومی از دیگر راهکارهای مؤثر در این خصوص است.
احمدی اولویت نخست دولت را رونق تولید عنوان کرد و ادامه داد: مدیران به‌طور حتم برنامه عملیات ۵ ساله داشته باشند و هر سه‌ماهه و شش‌ماهه از دستگاه‌ها گزارش کارخواهم خواست.
نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه وبویراحمد از فراهم نمودن شرایط مناسب و حمایت از واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال خبر داد و افزود: تقویت شهرک‌های صنعتی و توجه ویژه به صنایع تولیدی باهدف افزایش اشتغال و تولید از برنامه‌هایی بوده که با جدیت دنبال می‌شود.
احمدی بیان کرد: کارگروه رفع موانع تولید باید فعال شود و بر اساس رسالت واقعی خود با حمایت از سرمایه‌گذاران و رونق تولید زمینه رشد اقتصادی و رسیدن به جایگاه واقعی استان را فراهم آورد.
وی تصریح کرد: واحدهای تولیدی بزرگی همچون پتروشیمی گچساران، فولاد یاسوج، کارخانه آجر دهدشت، سیمان مارگون و دیگر واحدهای فعال باید تقویت شوند و با افزایش ظرفیت تولید خود به تولید و ظرفیت اسمی خود برسند.
احمدی از ضرورت توجه ویژه به اقتصاد و مقوله معیشت و رفاه مردم به‌عنوان اولویت کشور و استان سخن گفت و افزود: دستگاه‌های اقتصادی و بانکی راهبری اقتصاد و تولیت گذار توسعه‌ای هستند و باید با برنامه‌ریزی، تقویت بدنه کارشناسی و نگاه توسعه محور آینده‌ای روشن را برای استان ترسیم کنند.
وی از مدیران اقتصادی خواست با تأسی از برنامه ششم توسعه، برنامه‌ای پنج‌ساله برای توسعه استان طراحی و تنظیم کنند و بر اساس آن استراتژی اقتصادی استان را تبیین کنند احمدی برون‌نگری و توسعه صادرات را یکی از راهکارهای عبور از مشکلات دانست و گفت: تقویت زیرساخت‌ها، حمایت از بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی و افزایش سهم صادرات استان از دیگر عوامل توسعه اقتصادی در استان است.
استاندار رایزنی و تعامل با بانک‌های عامل کشور و مدیران ارشد اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، حمایت از آنان و آماده‌سازی بستر برای سرمایه‌گذاری امن در استان را از دیگر برنامه‌های راهبردی دانست.


کد مطلب: 278099

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/278099/احمدی-مدیران-دستگاه-های-اجرایی-استان-موظف-ارائه-گزارش-۳-۶-ماهه-شدند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1