کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اجرای طرح همیار آب در ۲۰۰ مدرسه ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد

2 مهر 1396 ساعت 9:40


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح همیار آب در مدارس ابتدایی  کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.
سیدعلی لدنی‌نژاد صبح امروز در جمع مدیران و کارشناساسن ستاد آبفای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت اجرای برنامه های های فرهنگی در  زمینه ترویج صرف بهنیه آب اظهار کرد: بهره گیری از روش های فرهنگی و  ترویج الگوی صحیح مصرف آب در میان اقشار مختلف جامعه به خصوص دانش آموزان نقش بسزایی در این زمینه دارد.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دانش‌آموزان نقش موثری در ترویج فرهنگ‌ مصرف بهینه آب دارند، بیان کرد: علاوه بر این نهادینه شدن این موضوع در دران شکل گیری شخصیت کودکان در مقاطع ابتدایی و راهنمایی بسیار موثر خواهد بود.
 
وی از اجرایی شدن طرح همیار آب در مدارس ابتدایی استان در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: شرکت آب و فاضلاب در سال جاری نیز با مشارکت  آموزش و پرورش استان  طرح همیار آب را در مدارس ابتدایی استان اجرا خواهد کرد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با هماهنگی های به عمل آمده و کارشناسان و مدیران شرکت آب و فاضلاب استان با حضور در بیش از ۲۰۰ مدرسه ابتدای در سطح شهرهای استان برنامه‌های  فرهنگی و آموزشی  را برای دانش‌آموزان اجرا خواهند کرد.
وی با تقدیر از آموزش و پرورش استان در زمینه فراهم آوردن شرایط برای اجرای طرح همیار آب یادآور شد:  طی سال‌های اخیر همکاری خوب و موثر آموزش و پروش استان زمینه را برای اجرای هرچه بهتر این طرح فراهم آورده است.


کد مطلب: 277896

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/277896/اجرای-طرح-همیار-آب-۲۰۰-مدرسه-ابتدایی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1