کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کلنگ زنی طرح گازرسانی «سادات محمودی» و افتتاح پروژه‌های آبرسانی روستاهای دنا (+ تصاویر)

30 شهريور 1396 ساعت 19:01


کلنگ‌زنی طرح گازرسانی به منطقه سادات محمودی و افتتاح پروژه‌های آبرسانی روستاهای توتنده و دینگو با حضور مسوولان استانی و شهرستانی انجام گرفت.
به گزارش کبنا از سی‌سخت، (چهارشنبه ۲۹ شهریور) با حضور غلام محمد زارعی نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویر احمد، مدیر عامل شرکت گاز استان و فرماندار دنا کلنگ‌زنی طرح گازرسانی به منطقه سادات محمودی و افتتاح پروژه‌های آبرسانی روستاهای توتنده و دینگو برگزار شد.
زارعی در جمع مردم دهستان سادات محمودی با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در روستاهای کشور افزود: با همکاری دولت و مجلس، بسته های حمایتی برای بهبود زندگی مردم و اشتغال پایدار طراحی شده است و همچنین توسعه روستاهای استان نیز عملیاتی شده است و تاکید ما بر توانمند سازی روستایی و توسعه اشتغال در این حوزه است.

نماینده بویر احمد و دنا اعتبار کلنگ زنی طرح گاز رسانی روستاهای بخش سادات محمودی را بالغ بر ۱ میلیارد و چهارصد میلیون تومان اعلام کرد و ابراز داشت: امروز پروژه ای اجرا می شود که حدودا برای هر خانوار ۵ میلیون تومان هزینه خواهد شد و با تحقق این پروژه قریب به ۳۰۰ خانوار تحت پوشش قرار می گیرد و از نعمت گاز برخوردار میشود.
زارعی بیان کرد: با همت مسوولین تلاش خواهد شد تا شهرستان دنا در سالهای پیش رو به عنوان یک شهرستان پیشرفته مطرح گردد و شاخص های توسعه در شهرستان دنا به گونه ای خواهد شد که شهرستان دنا پیشانی توسعه یافته شهرستان های استان باشد.
نماینده بویر احمد و دنا گفت:در دهستان سادات محمودی بیش از ۵ میلیارد تومان از طریق بنیاد برکت پروژه تعریف شده است و برنامه توسعه پایدار و متوازن سادات محمودی نیز تدوین شده است.
زارعی با اشاره به اینکه وظیفه همه مسئولان خدمت به مردم است، خاطرنشان کرد: عزت در برخورداری مردم و تکریم است و این حرکت تداوم خواهد یافت و در سال جدید وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم در روستاها مورد توجه است.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امید است با تلاش و همکاری، شعله های گاز را به منازل سادات محمودی برسانیم.
غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح پروژه آبرسانی به دو روستای دینگو و توت نده گفت: استفاده بهینه و صرفه جویی از نعمت آب ضروری است و باید از این ظرفیت به نحو مطلوبی استفاده کرد.
زارعی خاطرنشان کرد: تکمیل و رفع مشکلات آبرسانی در مناطق هدف لازم است، و باید برای پوشش مناسب آبرسانی اقدامات مورد نیاز انجام شود.
نماینده بویر احمد و دنا گفت: در پروژه آب رسانی به دو روستای دینگو و توت نده طول خطوط انتقال این پروژه ۶۵۰۰ متر است و برای تحقق آن ۴۳۵۶ میلیون ریال هزینه شده است که محل تامین اعتبار آن از اعتبارات استانی بوده است.
زارعی اظهار کرد:با افتتاح این پروژه ۴۹۰ خانوار از آب شرب سالم بهره مند خواهند شد.
 

-----------------------------
گزارش و عکس از جانی‌پور


کد مطلب: 276784

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/276784/کلنگ-زنی-طرح-گازرسانی-سادات-محمودی-افتتاح-پروژه-های-آبرسانی-روستاهای-دنا-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1