کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش تصویری اختتامیه جشنواره تئاتر استانی در گچساران(۲)

29 شهريور 1396 ساعت 23:20


آیین اختتامیه بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد،جمعی از مدیران ادارات، هنرمندان و هنردوستان گچسارانی در تالار مهرگان شرکت بهره برداری نفت و گاز برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز: در این جشنواره ۱۳ اثر از شهرستان های مختلف استان بود که در نهایت نمایش " سرگذشت چند غریق به استشهاد دار و درخت " به نویسندگی صابر محمدی و به کارگردانی مهرداد علیپور و علی شفیعی نژاد به عنوان کار برگزیده به دبیرخانه جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شد.
گفتنی است: هئیت داوران این جشنواره ناصر آقایی، وحید لک و مسعود رضا زاده بودند.
راهیابی ۱۳ اثر به مرحله نهایی جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران گفت: ۲۰۸ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد ارسال که ۱۳ اثر به مرحله نهایی راه یافتند.
امیرحسین نوروزی در آیین اختتامیه بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مسوولان استانی و شهرستانی در تالار مهر گان گچساران برگزار شد، اظهار کرد: ۲۰۸ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد ارسال که از این تعداد ۱۳ مورد به مرحله نهایی راه یافت.
نوروزی افزود: ۲۰۸ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد ارسال و بعد از ارزیابی‌های صورت گرفته توسط هیئت داوران ناصر آقایی، وحید لک و مسعود رضازاده ۱۳ اثر به مرحله نهایی را یافت که از این تعداد ۴ مورد از شهرستان گچساران است.
بنا بر این گزارش، گروه‌های نمایش از شهرستان‌های مختلف استان شامل بویراحمد، گچساران، کهگیلویه و بهمئی در این جشنواره شرکت کردند.
 

---------------------------------------
گزارش و عکس از حبیب قلندری


کد مطلب: 276489

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/276489/گزارش-تصویری-اختتامیه-جشنواره-تئاتر-استانی-گچساران-۲

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1