کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هشدار فرماندار چرام به مدیران ناهمسو با دولت تدبیر و امید/از حلقه مدیریتی شهرستان کنار می روید(+تصاویر)

29 شهريور 1396 ساعت 16:42


فرماندار چرام به مدیران ناهمسو با دولت تدبیر و امید و نظام در شهرستان چرام هشدار داد

به گزارش کبنا از چرام،ظهر امروز داریوش پاداش فرماندار شهرستان چرام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به بیان کرد: ائمه اطهار رشته اتصال ما با خداوند متعال هستند.

وی با اشاره به اتفاقات دوران دفاع مقدس عنوان کرد:۳۰شهریور روز جهانی صلح بود و در ۳۱سهریورماه روز آغاز جنگ بود و این نکته نشان می دهد سکانداران ظلم و ستم به تقویم بین المللی هم توجه نمی‌کنند.
پاداش گفت: بارها گفته ام و باز هم میگویم هیچ خانواده ای نیست که متصل به شهدا نباشد.
وی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی اضافه کرد:با شروع مدارس رونق خوبی در خانواده‌ها مشاهده و احساس می‌شود.
فرماندار چرام با اشاره مدت زمان ۴ماهی که با مدیران شهرستان در راستای توسعه شهرستان و تحرک به پروژه ها تلاش های خوبی شد خاطرنشان کرد: مدیران و افرادی که نتوانند در راستای دولت تدبیر و امید و محورهای مشخص شده شخص دکتر روحانی گام بردارند،در جمع ما و حلقه مدیریتی شهرستان نخواهند بود.
پاداش در ادامه گفت: محدود مدیرانی که در جمع ما نخواهند بود ، کسانی هستند که در راستای اهداف نظام و دولت تدبیر و امید و اصول ۱۲گانه مقام معظم رهبری که به همه آنها. در جهت خدمت بی منت به مردم ابلاغ شد حرکت نکردند و به تذکرات ما نیز توجهی نداشتند.
وی تاکید کرد:آینده مدیریتی این شهرستان در راستای توسعه همه جانبه ترسیم شده و مدیرانی که نظم اداری را رعایت نکنند خودشان می دانند که در جمع ما نخواهند بود.

پاداش گفت:هیچ چیزی فراتر از قانون از مدیران نخواهیم خواست و مدیر باید به موقع در محل کار حضور داشته باشد و ما مستنداتی از معدود اداراتی داریم که مدیران در محل کار حضور نداشته و درب اداره قفل بوده است.
وی با اشاره به نقش نماینده محترم مردم در محرومیت زدایی گفت:مدیران دولت تدبیر و امید در شهرستان چرام باید از ظرفیت ها و توانمندی های نماینده محترم در عرصه جذب خیرین و همکاری با وی در جهت جذب اعتبارات در راستای خدمت رسانی به مردم تلاش کنند.
نماینده عالی دولت در شهرستان چرام در ادامه سخنانش به جایگاه ما در دنیا پرداخت و گفت :جایگاهی که در حال حاضر کشور ایران دارد را مرهون خون شهدا هستیم و مسلمانان دنیا در مراسم حج تمتع به پاس ارزشمند بودن ما،عکس یادگاری با ایرانیان می گیرند.
وی اضافه کرد:دوران دفاع مقدس جنگ نابرابری بود که اگر یاد و خاطره شهدا و امام حسین علیه السلام نبود،اکنون ما بسیاری از دست آورده ها را نداشتیم.
فرماندار چرام در ادامه با اشاره به تغییرات مدیریتی کلان در استان گفت:به رسم ادب و قدرشناسی جا دارد از زحمات دکتر خادمی استاندار سابق و اخلاقمدار و علمی در استان که از فرزندان شایسته شهرستان چرام و استان می باشد تقدیر و تشکر نمائیم.
وی با تبریک انتصاب دکتر احمدی استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد گفت:با توجه به اینکه دکتر احمدی دارای سوابق روشن علمی و اجرایی می باشد و از نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی هستند امیدواریم با تجربیات و تخصص وی در حوزه اقتصاد شاهد پیشرفت و توسعه استان و به تبع آن شهرستان چرام باشیم.
تصاویر تکمیلی از شورای اداری چرام:

 
تصاویر:سید علی تقوی
 


کد مطلب: 276385

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/276385/هشدار-فرماندار-چرام-مدیران-ناهمسو-دولت-تدبیر-امید-حلقه-مدیریتی-شهرستان-کنار-می-روید-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1