کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازسازی عملیات «بدر» در یاسوج / جانمایی «میدان مقاومت» نامناسب است

29 شهريور 1396 ساعت 14:06


جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات غرور آفرین «بدر» در یاسوج مرکز این استان بازسازی می‌شود.
به گزارش کبنا از یاسوج، جهانگیر انصاری قبل از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک و گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: اصل دشمنی، دشمنان ما با نظام اسلامی است، چرا که این نظام فریاد بیداری اسلامی سر داده و علیه فجایع آن‌ها ایستاده است و به همین دلیل برای نابودی نظام اسلامی به صف ایستاده‌اند.
جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش رسانه‌ها در تبیین و ویژگی‌های انقلاب اسلامی، بیان کرد: رسانه‌ها باید مواضع انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن را تشریح و تبیین کنند و قدرت و اقتدار این نظام اسلامی را در سطح ملی و بین‌المللی انعکاس دهند.
انصاری در ادامه به برنامه‌های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: عملیات غرور آفرین بدر در کنار رودخانه بشار یاسوج از روز یکم تا ششم شهریورماه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ بازسازی می‌شود.
وی گفت: در اولین روز از هفته دفاع مقدس، روز جمعه ۳۱ شهریورماه، رژه با صلابت و مقتدرانه نیروهای مسلح با حضور نیروهای مردمی، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، عشایر و دستگاه‌های مختلف دولتی و متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.
جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: سخنران روز ۳۱ شهریورماه، سردار جعفر اسدی فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه و از فرماندهان ۸ سال دفاع مقدس است.

انصاری دیدار با خانواده معظم شهدا، پیاده‌روی، برگزاری یادواره شهدای دانشجو و دانش‌آموزی، حضور فرماندهان جنگ در مدارس و دانشگاها به منظور تبیین چگونگی دفاع مقدس و افتتاح چندین طرح اشتغالزایی در راستای اقتصاد مقاومتی را از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.
وی با گلایه از جانمایی «میدان مقاومت» یاسوج، اظهار داشت: جانمایی «میدان مقاومت» یاسوج نامناسب است که انتظار می‌رود این المان در یکی از میدان‌های ورودی شهر یاسوج طراحی و نصب شود.

 


کد مطلب: 276353

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/276353/بازسازی-عملیات-بدر-یاسوج-جانمایی-میدان-مقاومت-نامناسب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1